Forum Biznesowe i Finansowe - Pomysły na biznes, sprzedaj - kup spółkę

Forum Biznes i Finanse - Pomysły na biznes, kup - sprzedaj spółkę, błędy popełniane w biznesie, marketing banki, kredyty i wiele więcej!


  • Reklama

Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Jeśli masz problem z prowadzonym biznesmen - napisz, postaramy się pomóc.

Moderator: mkamil

Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez erozja » 19 cze 2017, 11:03

Myślicie, że to rozsądne, żeby oszczędzać na sprzęcie do biura?
Nie chodzi mi o to, żeby kupować byle co i jak najtaniej, ale podejść do tego z rozwagą.
Co radzicie?
erozja
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29 wrz 2016, 10:18

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez errato » 19 cze 2017, 18:23

Nie wydaje mi się, żeby oszczędzanie na sprzęcie biurowym to dobry pomysł.
Ale już rozsądne porównanie różnych opcji jest jak najbardziej na miejscu.
Tutaj https://www.morele.net/wiadomosc/laptop ... arto/4593/ poczytaj sobie coś więcej na ten temat.
Piszą tam o róznych modelach.
errato
 
Posty: 492
Dołączył(a): 13 gru 2015, 19:43

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez Mercato » 29 cze 2017, 10:03

Zależnie jak duże będzie to biuro, ale w przypadku większych biur zrezygnował bym z samodzielnego szukania każdego sprzętu i zlecił to zadanie odpowiedniej firmie, która następnie zajmie się również konserwacja i serwisem tego sprzętu.
Mercato
 
Posty: 8
Dołączył(a): 30 lis 2016, 12:35

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez Alana » 03 lip 2017, 22:26

Na pewno jest to jakaś metoda na oszczędzanie w firmie. Niemniej jednak możemy ograniczyć określone wydatki, korzystając z bardzo przydatnego narzędzia, jakim bez wątpienia jest http://kalkulatordlafirm.pl/ . Bardzo często bowiem prowadząc własną działalność korzystamy z usług firm zewnętrznych. Dzięki temu kalkulatorowi mamy możliwość porównania ofert agencji zajmujących się takimi zagadnieniami jak chociażby: wycena firmy, pozycjonowanie stron SEO, tworzenie www, czy nawet sprzątanie. Dzięki temu szybko możemy wybrać optymalne pod względem cenowym rozwiązania, a nawet mamy szansę na negocjowanie cen.
Alana
 
Posty: 217
Dołączył(a): 17 paź 2016, 11:53

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez jakub556 » 18 lip 2017, 17:31

według mnie to nie ma sensu

____________________________________________________________
skup aut Gdańsk,
jakub556
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 lip 2017, 17:31

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez Malinka » 21 gru 2017, 15:26

Ja tam nigdy nie starałam się oszczędzać na firmowym sprzęcie, a raczej w niego zainwestować. Znam takich przedsiębiorców, którzy byli takimi skąpcami, że jak popsuł się komputer, prosili pracownika aby przez jakiś czas pracował na swoim sprzęcie. I tak już zostawało...To są zwyczajni "janusze biznesu", którzy nie mają o tym pojęcia. Ja wydałam nawet trochę grosza na sejf - https://www.saffort.pl/. Wolę chronić swoje pieniądze, a także ważne umowy, bo niestety, w dzisiejszych czasach złodziei nie brakuje, a niezabezpieczone rzeczy to wręcz okazja dla złodziejaszka.
Malinka
 
Posty: 638
Dołączył(a): 09 maja 2016, 08:16

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez natalia7 » 28 gru 2017, 10:21

Uważam, że sprzęt w biurze jest bardzo ważnym elementem więc wręcz nie wolno na nim oszczędzać. Polecam rzucić okiem na dobre modele laptopów, na przykład marki Dell: https://www.komputronik.pl/product/369838/dell-inspiron-15-7567-7567-2278ktr-.html. Kupując taki komputer macie pewność, że jest to laptop który posłuży Wam na długo.
natalia7
 
Posty: 376
Dołączył(a): 07 mar 2017, 17:27

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez zołza13 » 15 sty 2018, 14:56

Moim zdaniem to jest korzystne i oszczędne rozwiązanie http://leasinglaptopa.pl/Microsoft_Surface_Pro_-357e7694-ea5e-434f-b041-47b4d7b89fe4?Category=7ef7c140-db8f-4511-b3dc-450899b244b6 Nie trzeba od razu wykładać całej gotówki, tylko spłaca się raty a na końcu dokonuje wykupu.To dobra propozycja gdy firma czy biuro dopiero zaczynają swoją działalność. W tedy każda złotówka ma znaczenie.
zołza13
 
Posty: 113
Dołączył(a): 17 wrz 2017, 18:22

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez Antje73 » 15 sty 2018, 23:35

Według mnie w biurze powinny być bardzo dobre rzeczy. Na takim czymś nie można oszczędzać.
____
brelok na klucze
Antje73
 
Posty: 1
Dołączył(a): 15 sty 2018, 22:51

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez lannisst » 24 sty 2018, 22:39

Wydaje mi sie, że na takich rzeczach się nie oszczędza. To jak urządzone jest Twoje biuro i czy są w nim na przykład eleganckie pufy https://sklep.jabbadesign.pl/37-pufy-do-biura i inne przydatne meble świadczy o jego prestiżu i przyciąga większa ilosć klientów!
lannisst
 
Posty: 120
Dołączył(a): 30 lis 2016, 13:41

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez RekinBiz » 28 sty 2018, 12:17

Sprzęt do biura to nie tylko laptop czy drukarka. Przede wszystkim trzeba zacząć od porządnych i funkcjonalnych mebli. Wbrew pozorom na tym tez można zaoszczędzić. Jeśli aranżacja biura jest dobrze przemyślana nie trzeba martwić się o kumulację kosztów. Jeśli sami nie macie pomysłu na urządzenie biura to polecam zdać się na firmę oferującą wyposażenie biur http://www.mikomaxsmartoffice.pl/uslugi . Dzięki ich profesjonalnemu doradztwu w zakresie zagospodarowania miejsca pracy można zoptymalizować koszty.
RekinBiz
 
Posty: 136
Dołączył(a): 22 sty 2018, 18:00

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez micha123 » 09 lut 2018, 17:49

Uważam, że nie ma sensu oszczędzać... Te sprzęty powinny być dobre, aby nie trzeba było ich często serwisować. Na szczęście dość często organizowane są promocje, dzięki którym można zaoszczędzić. Szukając drukarki, warto nabyć jeden z modeli firmy EPSON. Trwa aktualnie akcje umożliwiająca zwrot części kosztów związanych z zakupem urządzenia wraz z kompletem tuszu, które jest nią objęte. Można o niej przeczytać na http://www.epson.pl/zwrot
micha123
 
Posty: 395
Dołączył(a): 14 gru 2017, 01:29

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez Alana » 09 lut 2018, 23:55

Cóż, na pewno w jakimś sensie na sprzęcie do biura można zaoszczędzić. Sama jednak nie przesadzałabym z cięciem kosztów, jeżeli chodzi o wynajem biura. Przede wszystkim bowiem powinno ono znajdować się w atrakcyjnej lokalizacji, a jednocześnie klienci muszą być przyjmowani w odpowiednich warunkach. Mam tutaj na myśli standard lokalu. W związku z czym sama chętnie postawiłabym na wynajem powierzchni biurowych Katowice http://piotrowicka17.pl/ . W tym przypadku bowiem wszystkie te kryteria są spełnione.
Alana
 
Posty: 217
Dołączył(a): 17 paź 2016, 11:53

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez zuzka » 13 lut 2018, 23:24

micha123 napisał(a):Uważam, że nie ma sensu oszczędzać... Te sprzęty powinny być dobre, aby nie trzeba było ich często serwisować. Na szczęście dość często organizowane są promocje, dzięki którym można zaoszczędzić. Szukając drukarki, warto nabyć jeden z modeli firmy EPSON. Trwa aktualnie akcje umożliwiająca zwrot części kosztów związanych z zakupem urządzenia wraz z kompletem tuszu, które jest nią objęte. Można o niej przeczytać na http://www.epson.pl/zwrot

Miałam do czynienia z kilkoma modelami tej firmy i wszystkie spełniały moje wymagania, tak więc mogę polecić - a promocja? Wyłącznie na plus!
zuzka
 
Posty: 45
Dołączył(a): 29 lis 2017, 23:20

Re: Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Postprzez bifka » 14 lut 2018, 10:01

Zależy jak na to spojrzeć. Oczywiście warto zadbać o to, aby biuro było kompletnie wyposażone. Ale jeśli można kupić coś taniej, to nie widzę sensu, aby przepłacać. Na przykład jeśli potrzebowalibyście drukarek atramentowych lub laserowych, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek, warto zajrzeć do sklepu LOCOPRINT, który oferuje tego rodzaju sprzęt po naprawdę atrakcyjnych cenach.
bifka
 
Posty: 329
Dołączył(a): 22 sie 2017, 18:39

Następna strona

Powrót do Błędy popełniane w biznesie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości