BIZNES FORUM - BIF24.PL - BIZNES I FIRMA

Pomysł na biznes. Szukam pomysłu na biznes. Błędy popełniane w biznesie. Rozmawiamy o biznesie przez 24/h. Dołącz do nas!

• Reklama
  • Sidebar 2

• Reklama

Lokata w innych walutach

Masz pieniądze? Zastanawiasz się, w którym banku je ulokować? Który bank ma najwyższe oprocentowanie? M.in. o tym dowiesz się w tym dziale.

Moderator: mkamil

Lokata w innych walutach

Postprzez goust » 16 kwi 2010, 21:39

Czy warto inwestować w lokaty w innych walutach? Może macie jakieś doświadczenie w tym kierunku? Posiadacie taką?
goust

Reklama

Re: Lokata w innych walutach

Postprzez barbara.malanow » 07 lis 2012, 16:48

Ja nie mam doświadczenia, ale jak się orientowałam, to lokaty walutowe są o wiele niżej oprocentowane niż te w PLN. Może ktoś wie dlaczego..? :roll:
Lokaty ranking - wszystko co musisz wiedzieć o najlepszych lokatach w jednym miejscu
barbara.malanow

Postprzez Malinka » 14 lip 2017, 08:43

Ja jestem raczej sceptycznie nastawiona do lokat w innych walutach. Szczególnie po tych ostatnich perturbacjach z frankami, kiedy tzw. frankowicze muszą co miesiąc spłacać horrendalne raty. Straciłam zaufanie po prostu do innych walut niż złoty i myślę, że nasza złotówka jest bardziej stabilna. A co do lokat, to jestem jak najbardziej za, ponieważ można na nich nieźle zarobić. Jakby ktoś z Was nie był przekonany, powinien zrobić research odnośnie lokat i zacząć od tego artykułu - http://www.metoda-kanban.pl/czy-warto-zakladac-lokaty-bankowe/
Malinka

Postprzez Grvert » 07 lis 2017, 16:21