Oszczędzać na sprzęcie do biura?

Jeśli masz problem z prowadzonym biznesmen - napisz, postaramy się pomóc.

Moderator:mkamil

Awatar użytkownika
joahim
Posty:4
Rejestracja:01 cze 2018, 00:33

01 cze 2018, 00:34

ja w tej kwestii staram się znaleźć złoty środek pomiędzy jakością a ceną
yocoo
Użytkownik
Posty:87
Rejestracja:01 mar 2018, 20:47

14 cze 2018, 21:48

Dlaczego by nie oszczędzać? nie mówie oczywiście o skrajnym oszczedzaniu ale porównywanie ofert i wybieranie najlepszych rozwiazań to również oszczędzanie. https://itnes.pl/ Tutaj znajdziesz wiele ciekawych ofert na komputer. Oferty są bardzo konkurencyjne co zresztą mozesz sprawdzić :)
mateo
Użytkownik
Posty:30
Rejestracja:11 lip 2018, 12:12

11 lip 2018, 12:44

Absolutnie nie. Nie mogę sobie wyobrazić gorszej rzeczy do oszczędzania - przecież wyposażenie przekłada się na efektywność pracy bardzo często.
Awatar użytkownika
rosiczka
Posty:4
Rejestracja:19 lip 2018, 18:54

20 lip 2018, 21:41

Można, ale pod warunkiem, że to mądre oszczędzanie. Nie wolno kupować rzeczy gorszej jakości albo niefunkcjonalnych. To wywiera fatalny wpływ na jakość pracy.
mientka
Użytkownik
Posty:138
Rejestracja:30 mar 2018, 16:06

18 wrz 2018, 10:00

Na sprzęcie nie ma co oszczędzać. Możesz zobaczyć jaka jest cena energii elektrycznej Warszawa czy w twoim mieście i zmienić swojego dostawcę na tańszego i to pozwoli na oszczędzenie na rachunkach. My tak zrobiliśmy i tutaj możesz o tym procesie poczytać https://lumipge.pl/Poznaj-Lumi/proces to nic skomplikowanego
Grvert
Użytkownik
Posty:741
Rejestracja:03 cze 2016, 10:41

22 paź 2018, 10:06

Malinka pisze:
21 gru 2017, 14:26
Ja tam nigdy nie starałam się oszczędzać na firmowym sprzęcie, a raczej w niego zainwestować. Znam takich przedsiębiorców, którzy byli takimi skąpcami, że jak popsuł się komputer, prosili pracownika aby przez jakiś czas pracował na swoim sprzęcie. I tak już zostawało...To są zwyczajni "janusze biznesu", którzy nie mają o tym pojęcia. Ja wydałam nawet trochę grosza na sejf. Wolę chronić swoje pieniądze, a także ważne umowy, bo niestety, w dzisiejszych czasach złodziei nie brakuje, a niezabezpieczone rzeczy to wręcz okazja dla złodziejaszka.
Heh, to ja mam znajomego, który przekonał sobie o potrzebie sejfu w firmie na własnej skórze. Co ciekawe nie przez złodziei ale… pożar. Naprawdę – wybuchł ogień, który strawił mnóstwo ważnych dokumentów. Nie wyobrażacie sobie wściekłości tego szanownego pana. No ale zgodnie ze starym przysłowiem – mądry Polak po szkodzie – tenże kierownik postanowił drugi raz nie paść ofiarą takiego niefortunnego zbiegu okoliczności i zaopatrzył się… w sejf przeciwpożarowy. Dokładnie to jeden z tych: https://www.saffort.pl/sejfy-ognioodporne , nie pamiętam, który egzemplarz dokładnie. W każdym razie płynie z tego istotny morał – faktycznie jest warto mieć na uwadze, by zaopatrzyć się w takiego rodzaju sprzęt bo licho niestety nie śpi. Naturalnie nie chcę tutaj wywoływać wilka z lasu, ale skoro przydarzyło się to komuś innemu – to czemu nas również miałoby to nie spotkać?
Awatar użytkownika
sterolla
Posty:7
Rejestracja:29 paź 2018, 14:26

29 paź 2018, 14:48

Jaki jest sens oszczędzania na wyposażeniu biura, jak jest potrzebny każdego dnia? Chyba lepiej jest zainwestować w sprzęt, który będzie działał przez kilka dobrych lat przy dużej eksploatacji niż taki, który będzie się co chwila psuł, a jego wartość będzie rosnąć z każdą kolejną naprawą? Koszty poniesione na początku działalności na ich zakup zwrócą się w postaci wydrukowanych i zeskanowanych dokumentów, zarejestrowanych faktur itd. Nie warto oszczędzać.
kowalski007
Użytkownik
Posty:300
Rejestracja:16 sty 2019, 19:40

23 sty 2019, 19:45

Na pewno nie na bezpieczeństwie! Tego nigdy mało. Kiedyś spotkałem się z jednym przypadkiem, gdzie odpuszczono zakup gaśnic. Nie popełnił tego błędu! Ja poszedłem w tym kierunku i zamówiłem je od http://krispolppoz.pl .
czosnekwrg
Użytkownik
Posty:418
Rejestracja:07 sty 2019, 08:31

11 mar 2019, 12:50

Nie można oszczędzać na bezpieczeństwie! Według mnie niezwykle wazna jest inwestycja w instalacje przeciwpożarowe. Z pomocą https://uruchomienia.eu/ zakupiliśmy rewelacyjne rozwiązanie tego typu , dzięki któremu wygramy z ewentualnym pożarem! Dokładnie o to chodzi. :)
Margaret45
Użytkownik
Posty:31
Rejestracja:03 sty 2019, 13:55

25 kwie 2019, 09:21

Polecam zapoznać się z oferta firmy e-volution z Katowic, która oferuję najelepsze rozwiązania, które na 100% usprawnią prace firmy. Do takich działań należą na pewno : archiwizowanie dokumentów, klasyfikacja dokumentów, tworzenie akt cyfrowych, zarządzanie pocztą e- mail, przetwarzanie faktur, przetwarzanie korespondencji przychodzących, zarządzanie umowami i tym podobne.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl