Wyposażenie firmy - meble itp

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator:mkamil

Mers
Użytkownik
Posty:60
Rejestracja:16 lip 2015, 10:09

20 lip 2015, 12:37

Każda firma powinna dobierać wyposażenie indywidualnie, bo nie wszyscy używają tego samego.
Vernon
Użytkownik
Posty:353
Rejestracja:01 sie 2014, 09:38

28 lip 2015, 14:39

Nam robili oni: http://www.classic-meble.pl/home/ Tzn nie tyl;ko robili, ale tez zaprojektowali, umeblowali, zamontowali, ogarneli ekipe remontowa :)
Ewa
Użytkownik
Posty:35
Rejestracja:02 sie 2015, 10:40

03 sie 2015, 12:33

Oczywiście, to działa tak samo jak dress code w przypadku ubrania. Przy okazji warto przypomnieć, że zakup mebli można wpisać w koszty firmy http://sigmapartner.pl/artykul/5-nietyp ... z-odpisac/ Podobnie jak środki czystości i elementy dekoracyjne :)
Rzetelne biuro rachunkowe z okolic Poznania - zakładanie spółek w Anglii i inne usługi rachunkowe http://sigmapartner.pl/
zamber
Użytkownik
Posty:444
Rejestracja:01 sie 2014, 10:10

17 sie 2015, 18:41

To fakt, biuro jest ważniejszą wizytówką firmy niż nam się wydaje. Jak znajomy urżadzał biuro to dbał o najmniejsze dodatki.M.in dobierał lampki do biurek, krzeseł żeby miały dobre światło, były designerskie ale nie przesadzone praktyczne..chyba tydzień siedział na http://elektryczni.com/ i przebierał w lampach. Później napis na ścianie, kwiatki i doniczki też oczywiście żeby nie było za dużo i za dużych łatwe w utrzymaniu, itd.
Ela1595
Użytkownik
Posty:43
Rejestracja:23 lut 2015, 10:15

26 sie 2015, 10:46

Meble do biura to najlepiej na wymiar. Wtedy zagospodarujemy w pełni przestrzeń. Dobrze też aby biurko było masywne i się prezentowało dobrze :)
Befor
Użytkownik
Posty:346
Rejestracja:19 paź 2014, 15:20

20 paź 2015, 09:58

Vernon pisze:Nam robili oni: http://www.classic-meble.pl/home/ Tzn nie tyl;ko robili, ale tez zaprojektowali, umeblowali, zamontowali, ogarneli ekipe remontowa :)
No i właśnie o nich chciałem napisać, Classic to naprawdę dobra i profesjonalna firma i jestem bardzo zadowolony ze współpracy z nimi. Nasze biuro wygląda teraz świetnie
Tommy12
Użytkownik
Posty:550
Rejestracja:20 wrz 2014, 19:38

30 paź 2015, 19:26

Każdy ma inny budżet i o tym też musisz pamiętać. Jedni wydadzą na takie wyposażenie 1000 inni 10000 złotych. Z bardziej sprawdzonych sklepów to możesz jeszcze zerknąć http://zlewozmywak.pl przy wyposażaniu kuchni. Mają duży asortyment i nie jest drogo :)
Befor
Użytkownik
Posty:346
Rejestracja:19 paź 2014, 15:20

17 lis 2015, 15:35

teraz tak mysle, jak wy zamawiacie komputery do firmy? jak je wybieracie przede wszystkim? chcemy zmienic sprzet, ale nie znamy sie za bardzo na tym, jakies rady jakie kompy beda dobre?
biznesmenka
Użytkownik
Posty:255
Rejestracja:13 lut 2013, 09:19

18 lis 2015, 14:02

Jeśli chodzi o meble do biura, wybór jest teraz naprawdę ogromny.
Wiem coś na ten temat, bo właśnie sama szukam wyposażenia.
Całkiem fajną ofertę znalazłam tu: http://nonameoffice.pl/19-audytoria . Wrzucam, może komuś się przyda.
Ja póki co cały czas się zastanawiam, bo nie umiem się do końca zdecydować.
aleksm
Użytkownik
Posty:262
Rejestracja:19 lis 2015, 13:52

20 lis 2015, 11:06

Befor: co do komputeró, to u nas dobrieała firma RediCreo - taki serwis z Krakowa, który się zajmuje komputerami u nas :)
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl