Konferencja firmowa: w hotelu w mieście, czy lepiej wyjazd?

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator:mkamil

zamber
Użytkownik
Posty:444
Rejestracja:01 sie 2014, 10:10

15 mar 2017, 20:13

ja słyszałem od znajomego, że teraz w Grudziądzu otwiera się nowy hotel Ibis Styles i wiem, że ma zamiar się tam wybrać, ponieważ jest to dobra lokalizacja jak dobrze pamiętam 30 minut od lotniska w Bydgoszczy, a on jeśli chodzi o niego jest on bardzo wymagający i najczęściej przemieszcza się samolotami.
Awatar użytkownika
Ofile
Posty:4
Rejestracja:29 mar 2017, 23:51

02 kwie 2017, 16:29

Macie może jakąś firmę, która mogłaby się zająć organizacją konferencji dla mojej, niewielkiej firmy? Chciałbym, żeby wyszło wszystko dobrze, może ktoś coś polecić, albo ocenić tą firmę: http://www.whatevent.pl/ - z góry dzięki za odpowiedź.
Befor
Użytkownik
Posty:346
Rejestracja:19 paź 2014, 15:20

07 kwie 2017, 11:38

zamber pisze:ja słyszałem od znajomego, że teraz w Grudziądzu otwiera się nowy hotel Ibis Styles i wiem, że ma zamiar się tam wybrać, ponieważ jest to dobra lokalizacja jak dobrze pamiętam 30 minut od lotniska w Bydgoszczy, a on jeśli chodzi o niego jest on bardzo wymagający i najczęściej przemieszcza się samolotami.
byłem w grudziądzu jakiś czas temu i na pewno jest to jakiś nowy hotel bo jak szukałem noclegu to nie widziałem, żeby ten był dostępny. wiem, że szykuje mi się za jakiś czas wyjazd ponowny do grudziądza bo współpracujemy tam z jedną z firm to zerknę sobie czy będzie wtedy już otwarty ten ibis styles
sabina
Użytkownik
Posty:53
Rejestracja:17 paź 2016, 11:30

24 maja 2017, 09:30

Lepsza chyba konferencja w mieście. Zawsze potem można pójść pozwiedzać jakieś ciekawe atrakcje. Fajnym miejscem na konferencję jest ten hotel w Katowicach http://www.rezydencjahotel.pl/pl/konfer ... e-na-miare . Pięknie urządzony, z ogrodem, jacuzzi, grotą solną, sauną i siłownią.
aleksm
Użytkownik
Posty:262
Rejestracja:19 lis 2015, 13:52

26 maja 2017, 15:31

Z doświadczenia wiem, że ludzie wolą konferencje wyjazdowe, traktują to trochę jak integrację, trochę jak wyjazd w ramach odpoczynku ;)
Ktoś pytał o firmę do organizacji konferencji, uważam, ze to zbędny wydatek i warto zorganizować wszystko samemu, a jedynie do obsługi eventu zatrudnić dobre hostessy. Porządną i uczciwą agencją hostess jest Hostess Booking.
KarolC
Użytkownik
Posty:23
Rejestracja:23 cze 2015, 12:42

29 cze 2017, 12:42

Też uważam, że szkolenie zorganizowane poza miastem jest znacznie lepszym pomysłem. Wtedy grupa ma większą szansę na integrację. Ja kiedyś byłem w podkarpackim http://www.dwabratanki.pl/szkolenia-rzeszow na takim wyjeździe, połączona konferencja z imprezą firmową. Świetna sprawa.
Vernon
Użytkownik
Posty:353
Rejestracja:01 sie 2014, 09:38

03 lip 2017, 11:14

Niekoniecznie bo wyjazd to jednak wyjazd... Są plusy i minusy wiadomo. Ja lubię jak mamy konfernecję na miejscu w Warszawie, zamawiamy catering zawsze z Aperitif Serwis bo już mamy sprawdzone i przynajmniej taka konferencja trwa krócej i można spokojnie też wrócić do domu. Nie mówię, że nie lubię wyjazdowych, ale zależy kiedy i co :D
lechh851
Użytkownik
Posty:97
Rejestracja:14 lis 2016, 12:48

08 sie 2017, 13:21

Myślę, że konferencję najlepiej zorganizować w hotelu, ale poza miastem - wyjdzie taniej. Pod Warszawą powinniście sprawdzić Hotel Afrodyta **** Business & Spa http://www.afrodytaspa.pl/biznes - to jeden z lepszych hoteli dla biznesu w okolicy, mają kilka sal w sumie na kilkaset osób, a po konferencji można się zrelaksować w spa, czy klubie.
Natczkk
Użytkownik
Posty:200
Rejestracja:14 cze 2017, 13:43

17 paź 2017, 15:01

Odległość musi być na tyle dogodna, aby nie sprawić osobom uczestniczacym w konferencji trudności. Tutaj http://www.willazagorze.pl/pl/konferenc ... szawy.html sobie zerknijcie. Zaledwie 7 km od granic Warszawy, więc blisko, a jednak już pod miastem, więc większy spokój. Mają różne sale konferencyjne do wynajęcia, więc na stronce zapoznajcie się dokładnie ze wszystkim. Miejscówka naprawdę okej.
Awatar użytkownika
Macek
Posty:4
Rejestracja:26 paź 2017, 07:49

26 paź 2017, 10:25

My konferencję firmową zorganizowaliśmy w mieście, w wynajętej sali hotelowej. Na tą okazję wypożyczyliśmy odpowiedni sprzęt, w tym dobrej jakości mikrofony, oraz nagłośnienie konferencyjne, z racji tego, że w konferencji miało uczestniczyć wiele osób . Dzięki dogodnej lokalizacji hotelu, wszyscy goście nie mieli problemu z dotarciem na miejsce. Myślę, że z organizacją konferencji poza miastem byłoby nieco więcej problemów.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl