Gdzie kupujecie akcesoria biurowe?

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator:mkamil

errato
Użytkownik
Posty:485
Rejestracja:13 gru 2015, 18:43

21 lut 2018, 10:25

Zamawiacie przez internet czy w jakichś stacjonarnych hurtowniach?
pomysłowa
Użytkownik
Posty:421
Rejestracja:18 maja 2013, 22:34

21 lut 2018, 11:46

Bo ja wiem... w internecie?
krasni
Użytkownik
Posty:23
Rejestracja:10 lip 2018, 19:26

10 lip 2018, 20:37

myślę, że warto zaopatrywac się w hurtowniach, również internetowych . Z początku radzę zorientować się w asortymencie i cenach, potem ma się już swojego zaufanego dostawcę:)
mateo
Użytkownik
Posty:30
Rejestracja:11 lip 2018, 12:12

11 lip 2018, 13:02

Najczęściej od firmy, którą mi ktoś polecił. Poczta pantoflowa działa najlepiej ;)
bifka
Użytkownik
Posty:319
Rejestracja:22 sie 2017, 18:39

19 wrz 2018, 10:51

My zazwyczaj wszystkie rzeczy potrzebne nam w biurze zamawiamy przez internet, korzystając z ofert różnych sklepów. Ostatnio na przykład zamówiliśmy tablice magnetyczne na tablice-magnetyczne.com/. Dużo za nie nie zapłaciliśmy, a okazały się bardzo przydatne, dzięki nim pracownicy nie zapominają juz o ważnych zebraniach i spotkaniach firmowych, bo są tam zapisywane wszystkie tego rodzaju informacje, a tablice wiszą w widocznym miejscu ;)
natalia7
Użytkownik
Posty:362
Rejestracja:07 mar 2017, 16:27

24 paź 2018, 09:11

Zajrzyj też tutaj: https://szkolnezakupy.pl/zeszyty-a4. Mają bardzo duży wybór i bardzo dobre ceny. Moim zdaniem warto się u nich rozejrzeć bo znajdziesz tam wiele artykułów, które w biurze mogą okazać się bardzo przydatne.
Magda336
Użytkownik
Posty:59
Rejestracja:17 wrz 2017, 19:54

25 paź 2018, 14:48

Ja jestem zwolenniczką zamawiania takich artykułów przez Internet. Jest to znacznie bardziej wygodne i szybsze. Ostatnio zakupiliśmy do biura flipcharty oraz tablice reklamowe. Zamówienie zrealizowała dla nas firma Jansen Display. Muszę przyznać, że zarówno oferta, jak i obsługa jest tutaj godna polecenia. Mam nadzieję, że otrzymane produkty będą dobrze służyć potrzebom pracowników firmy. Jeśli chodzi o wymienione tablice to na stronie https://www.jansen-display.pl/tablice znajdują się szczegóły na ich temat oraz dostępne warianty. :)
czosnekwrg
Użytkownik
Posty:418
Rejestracja:07 sty 2019, 08:31

19 mar 2019, 20:23

Skrzynka pocztowa dla Waszego biura może się okazać równie przydatna. My na przykład zamówiliśmy ją prosto z oferty http://www.metako.com.pl/ . Metalowa, charakteryzuje się doskonałą jakością. No i listy mają wreszcie gdzie trafiać!
abur
Użytkownik
Posty:570
Rejestracja:24 lis 2017, 14:18

30 kwie 2019, 11:00

We wszelkiego rodzaju taśmy zaopatrywali nas taśmy24 https://tasmy24.pl/ , którym zawdzięczamy solidną jakość po atrakcyjnej cenie. Dokładnie na takim efekcie nam zależało! Mocno urozmaiciło to naszą pracę, ale i ułatwiło. Te taśmy są nie do zastąpienia!
czosnekwrg
Użytkownik
Posty:418
Rejestracja:07 sty 2019, 08:31

18 lip 2019, 20:15

Sporo czasu zajęło nam znalezienie skrzynki na listy. Ale wreszcie się udało, dzięki odkryciu oferty Metako https://www.metako.com.pl/ . Oni są odpowiedzialni za dostarczenie nam wspomnianego sprzętu a co najważniejsze - wreszcie dochodzą do nas listy od klientów, czy firm z którymi współpracujemy!
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl