Strona 1 z 4

Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 23 sty 2013, 17:49
autor: Piotras
Jak nie spartolić organizacji konferencji?
O co nalezy zadbać żeby konferencja była naprawdę fachowo przeprowadzona? Ośrodek, firma, miejsce itd, itd,...
Czy hotel konferencyjny pod Warszawą - palatium (podaje url: http://www.palatium.pl/konferencje-imprezy-firmowe.html), będzie dobry na taką super poważną imprezę, czy może na coś luźniejszego?

Re: Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 03 cze 2013, 12:05
autor: ola.nowik
Jeśli szukasz sali na konferencję to polecam salę w hotelu Lwów. http://www.lwow.lublin.pl/hotel-konferencje-pl

Re: Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 25 cze 2013, 15:15
autor: gegol
wybór miejsca sali na konferencje to ważny elemet w organizacji spotkania w tym celu warto skorzystać ze strony http://www.e-konferencje.pl w serwisie oferty wynajmu sal konferencyjnych w wielu lokalizacjach obiektach

Re: Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 11 lip 2013, 13:21
autor: gasiorek
My organizujemy konferencje w Warszawie w hotelu Felix. Z całą pewnością mogę polecić, bo to nie tylko ładne sale, ale też sprawna i dyskretna obsługa. Hotel też ok, należy do znanej sieci Best Western a to mówi samo za siebie.

Re: Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 26 sie 2013, 12:27
autor: emil
W Boutique Hostel Stefanowskiego Łódź są naprawdę świetne sale konferencyjne. Do tego dochodzi bardzo miła obsługa i naprawdę dobre apartamenty. Czuć dobry klimat i bezpieczeństwo.

Re: Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 28 sie 2013, 20:04
autor: cookie
Jeśli nie czujesz się na siłach lepiej wynajmij agencje PR, lepiej zapłacić niż później załować

Re: Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 17 cze 2014, 05:25
autor: smyk
Najważniejsze jest moim zdaniem profesjonalne i dobrze wyposażone miejsce, w którym chcemy urządzić konferencję. Mi na przykład podobało się w centrum konferencyjnym Adgar Plaza tak więc jeśli marzy Wam się organizacja konferencji w Warszawie to jest to idealne ku temu miejsce.
Pozdrawiam.

Re: Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 12 wrz 2016, 11:54
autor: Grvert
Wynajmuję biuro o powierzchni 150 metrów kwadratowych blisko centrum Łodzi, w którym z powodzeniem organizuję konferencje, warsztaty i spotkania firmowe. Gdyby jednak nie internetowa wyszukiwarka biur do wynajęcia http://www.officemap.pl/search/list/?city=lodz, znalezienie idealnego miejsca zajęłoby mi o wiele więcej czasu niż mógłbym na to przeznaczyć. Z doświadczenia wiem, że lokalizacja oraz standard biura, w którym organizujemy konferencję mają kluczowe znaczenie dla jej potencjalnych uczestników.

Re: Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 16 wrz 2016, 14:04
autor: GraszkaB
Na konferencję to lepiej coś nie luźnego, tylko właśnie hotel, centrm konferencyjne czy coś. Bo na luzie to mozna zrobić po konferencji albo firmowe spotkanie. A konferencja to jednak z reguły poważniejsza impreza.

Re: Idealna konferencja - sprawy organizacyjne

: 05 paź 2016, 13:56
autor: Befor
Oprócz programu to przede wszystkim miejsce konferencji. Ważne, żeby było o wysokim standardzie i wyposazone w przystosowaną salę konferencyjną, odpowiedni sprzęt. Dobrze jeśli to jest hotel, bo to zwiększa komfort gości konferencyjnych, ale również jest wygodne z punktu wiedzenia organizatora. Oprócz tego dobry, zróżnicowany catering. Obsługa znająca realia konferencji. Jak to będzie to konferencja wypadnie naprawdę dobrze. Ostatnio byłem na konferencji w hotelu Best Western Efekt Express w Krakowie i to jest miejsce spełniające powyższe kryteria. Bylem bardzo zadowolony :)