Strona 1 z 1
złe podejście do klientów
: 29 maja 2019, 18:53
autor: Degosz
Jak nauczyć się odpowiedniego podejścia do klientów, aby ich przyciągnąć do siebie, a nie odgonić?
Re: złe podejście do klientów
: 01 cze 2019, 08:12
autor: pracoholik
A masz duże pokłady cierpliwości? Jak nie to średnio to widzę - klienci na prawdę potrafią wykończyć.
Re: złe podejście do klientów
: 09 sie 2019, 12:18
autor: biznes_consulting
W jakiej branży pracujesz?
Najpierw trzeba określić z jakim klientem masz do czynienia.
Są pewne ogólne zasady postępowania z klientem, ale do każdego trzeba podejść indywidualnie.
Na pewno Twoją wizytówką powinna być empatia, uśmiech i wysoka kultura osobista. Nie masz być sztywny i arogancki, ale z kulturą na luzie.
Mówi się, że klient nie kupuje Twojego produktu, tylko Ciebie. Musisz wzbudzić zaufanie i trochę upodobnić się do klienta. Jeśli Twój klient jest na luzie, mówi "do dupy", "a chu... z tym" i ogólnie jest uśmiechnięty, to nie możesz być taki Ą, Ę do bólu. Trzeba się dostosować do klienta żeby poczuł, że nadajecie na tych samych falach.
Re: złe podejście do klientów
: 30 sty 2020, 12:58
autor: Rybsoki
Do klienta trzeba podchodzić trochę, jak do przyjaciela, któremu trzeba pomóc. Opryskliwe traktowanie klienta nie pomoże.