Strona 1 z 1
Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 02 mar 2010, 13:40
autor: neonowy
Zastanawiam się, jak można uatrakcyjnić stronę internetową, nie mówię o reklamie, ale raczej - jak zachęcić klientów, żeby na stronę weszli i zobaczyli np. promocje. Może da się zrobić coś dodatkowego, np. żeby nie trzeba było umawiać sie przez telefon na wizytę, to może przez stronę www? Ale jak to rozwiązać?? Gdzieś się kupuje takie aplikacje?
Re: Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 29 mar 2010, 11:07
autor: BartekDOOR
Można np. wynająć agencję zajmującą się działaniami wizerunkowymi i promocyjnymi w internecie. To tzw. marketing szeptany, który w stanach funkcjonuje już od końca lat 90, u nas dopiero od kilku lat. Ponadto, warto zainwestować w działania na portalach społecznościowych - facebook, nasza-klasa, w zależności od targetu.
Re: Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 21 paź 2016, 09:01
autor: Mateusz83
Marketing internetowy w wyszukiwarkach
Pierwszą formą marketingu internetowego, dobrze wszystkim znaną i cieszącą się popularnością jest marketing internetowy w wyszukiwarce. Działania z zakresu SEM niejednokrotnie były już opisywane na naszym blogu. Najłatwiej podzielić marketing internetowy w wyszukiwarce na: SEO + link building i PPC. Obie te formy marketingu w internecie mogą być z powodzeniem łączone w celu uzyskania jeszcze lepszych efektów. Szczegółowo o SEM pisaliśmy już w naszym wcześniejszym artykule.
Marketing wirusowy, zwany też marketingiem szeptanym
Najskuteczniejszy marketing w internecie polegałby na tym, aby sami użytkownicy rozpowszechniali między sobą informacje o danym produkcie bądź usłudze. Na tym właśnie opiera się koncepcja marketingu wirusowego. Dokładniej jest to forma marketingu internetowego, która polega na tym, że internauci przekazują sobie stworzone przez Ciebie treści marketingowe.
Często marketingowcy zastanawiają się, jaka treść wzbudzi w użytkownikach emocje i spowoduje, że będą ją sobie wzajemnie przekazywali. Wiele firm prowadzących marketing w internecie koncentruje swoje działania na stworzeniu wartościowego contentu . Kluczowe, ale niełatwe zadanie, które stawiają sobie właściciele firm to wzbudzić zainteresowanie firmą u potencjalnych klientów. Jeśli uda ci się skutecznie wprowadzić marketing wirusowy w trakcie promocji jednego produktu, kolejne kampanie pójdą zdecydowanie łatwiej. Internauci zapamiętają Cię i chętniej będą przekazywali sobie tworzone przez Ciebie treści. Oczywiście działa to w dwie strony, nieudaną akcją można zniechęcić do siebie wielu klientów.
Marketing w internecie obecny w wiadomościach e-mail, czyli e-mail marketing
Obecnie internauci nie mogą być już zasypywani niechcianymi wiadomościami, czyli spamem. Przesyłanie e-maili z reklamami wymaga zgody użytkownika. Jednak jak już uda się tą zgodę uzyskać, pozyskujesz świetny kanał do komunikacji z klientem. Najpowszechniejszym typem reklamowych e-maili są newslettery. Za ich pośrednictwem konsument może dowiedzieć się o twoich promocjach, nowościach czy wyprzedażach. Wiele firm obecnie zachęca swoich klientów do zapisania się na listę mailingową, oferując jednorazowy rabat na np. pierwsze zakupy w sklepie internetowym. Pamiętaj jednak, że użytkownicy muszą mieć możliwość zrezygnowania z subskrybowania newslettera.
Co można osiągnąć dzięki tej formie marketingu internetowego? Dzięki e-mailom budujesz lojalność klienta i zyskujesz kanał komunikacji. A już od Ciebie zależy jak go wykorzystasz. Przekazujesz także określony wizerunek swojego przedsiębiorstwa. Informując o biegu charytatywnym, który jest przez Ciebie organizowany, wskazujesz, że zależy Ci na społeczności lokalnej.
Wyświetlanie reklam, czyli banery
Ta forma marketingu internetowego jest nam wszystkim doskonale znana. Obecnie wszystkie większe serwisy informacyjne (np. Onet.pl, Wirtualna Polska czy nawet Facebook) wydzierżawiają przestrzeń na swojej witrynie reklamodawcom. Osoby tworzące banery posługują się grafiką, obrazem, animacją czy dźwiękiem do przekazania treści wybranej grupie klientów. Kliknięcie w reklamę powoduje przeniesienie do strony internetowej danego reklamodawcy. Jest to popularna i szybko rozwijająca się forma marketingu w internecie. Jej skuteczność jest dosyć wysoka. Zastanów się, ile razy Ty sam kliknąłeś w baner, który zainteresował Cię swoją treścią?
Obecnie przestrzeń reklamowa na portalach jest zintegrowana z plikami cookie. Często zdarza się, że wciąż widzimy ofertę sklepu, do którego zajrzeliśmy parę dni temu. To właśnie my sami spowodowaliśmy, że banery o konkretnej treści wyświetlają się w naszej przeglądarce. Wchodząc na stronę internetową, musisz zaakceptować politykę cookie. Jeśli na bieżąco nie czyścisz historii przeglądania, te same reklamy będą ci się wyświetlały przez pewien okres czasu.
Marketing mobilny
Ta forma marketingu internetowego zyskuje coraz większe znaczenie. Dlaczego? Za pośrednictwem aplikacji mobilnych możesz z jednej strony ułatwić klientom podejmowanie decyzji zakupowych, a z drugiej śledzić ich lokalizację oraz preferencje. Prowadząc restaurację możesz wysyłać informacje o promocjach do tych użytkowników twojej aplikacji mobilnej, którzy mieszkają w pobliżu lokalu. Być może Twoja oferta zainteresuje któregoś z klientów i specjalnie przyjdzie on skosztować promocyjnego dania.
W Hiszpanii przedsiębiorstwa powszechnie korzystają z marketingu mobilnego. Idąc ulicą, użytkownik urządzenia mobilnego, który ma włączony transfer danych, otrzymuje informacje o promocjach i rabatach dostępnych w lokalach, znajdujących się w jego pobliżu.
Marketing mobilny charakteryzuje się wysokim poziomem skuteczności. Ten rodzaj marketingu internetowego kojarzy się z nowoczesną i otwartą firmą.
Re: Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 23 paź 2016, 21:43
autor: ignacy
swietna odpowiedz, dzieki wiele sie z tego nauczylem
Re: Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 26 paź 2016, 11:07
autor: Nikola
Na pewno spore znaczenie ma obecność w Social Media. Teraz profile w serwisach społecznościowych posiada sporo firm, dlatego warto, idąc tym przykładem, mieć tam firmowe konto, stale je rozbudowywać i tym samym nawiązywać relację z obecnymi i przyszłymi klientami. Usługi związane z działaniami w Social Media oferuje sporo firm, m.in. Ideo Sp. z o.o., tutaj krótka wizytówka firmy -
http://ideo.freeblog.site/.
Re: Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 23 lis 2016, 09:46
autor: Perekon
Strona www to podstawa reklamy online, ale jak właśnie wcześniej wspomniano - to dopiero początek budowania wizerunku firmy w sieci. Obecnie ważnym aspektem reklamy online są Social Media i odpowiednia promocja w nich swojej marki / produktów / usług. Nie można także zapominać o pozycjonowaniu strony www i warto rozważyć również kampanie Google Adwords. Samemu ciężko to ogarnąć - pomijając częsty brak wiedzy w tym zakresie, dochodzi jeszcze brak czasu. Lepiej znaleźć firmę, która zajmie się reklamę online kompleksowo. Dość prosto trafić na takie firmy - dziś większość zajmuje się budowanie wizerunku od A do Z jak firma Samatix -
http://kompleksowa-reklama.pl/
Re: Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 01 gru 2016, 10:55
autor: Grvert
Ciekawa reklama w outdoorze skutecznie przyciągnie klientów i zachęci ich do odwiedzenia strony internetowej. Sam zdecydowałem się na kampanię billboardową reklamującą moją firmę w centrum Warszawy i od tego czasu obserwuję dużo większy ruch na mojej stronie i w sklepie internetowym. Całą kampanie nadzoruje dla mnie profesjonalna agencja
http://www.kreatormarki.pl/billboardy-warszawa. Mam pewność, że wszystkie ich działania są doskonale przemyślane, a realizacje dopięte na ostatni guzik.
Re: Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 09 sty 2017, 11:35
autor: Grvert
Nie ma jednego skutecznego sposobu na reklamę firmy i moim zdaniem przedsiębiorcy powinni korzystać z różnych form reklamy. Jeżeli ktoś chce w szybki sposób zareklamować swoją firmę to powinien skupić się na wielu możliwościach reklamy. Najlepiej skontaktować się ze specjalistami którzy z pewnością wszystko nam wytłumaczą. Jedną z takich firm do której powinniśmy się udać jest
http://www.kreatormarki.pl/strony-i-sklepy-internetowe
Re: Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 17 sty 2017, 07:51
autor: naresal
Może do tego blog tematyczny i coś w social media?
Re: Firma w Internecie, strona www, co jeszcze?
: 26 lut 2017, 17:48
autor: dobromir
Teraz chyba trzeba postawić na social media. Każda firma promuje się właśnie poprzez media społecznościowe i ma możliwość bezpośredniego kontaktu z potencjalnymi Klientami. Na tym przykładzie:
http://publicrelations.pl/trump-vs-twit ... denta-usa/ widać, jak wielka tkwi w tym moc