Strona 1 z 1

Podpis elektroniczny w firmie

: 08 kwie 2016, 15:37
autor: Tomasz82
Mam małe biuro rachunkowe i chciałbym wdrożyć elektroniczny podpis. Sporo czytałem na ten temat, sądzę, że wprowadzenie takiego rozwiązania usprawniłoby między innymi wymianę dokumentów
z ZUSem czy Urzędem Skarbowym. Myślałem nad zestawem do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego Szafir - może ktoś z Was korzysta? To rozwiązanie opracowane przez KIR – instytucję, która odpowiada za rozliczenia międzybankowe - http://www.kir.pl/.

Re: Podpis elektroniczny w firmie

: 09 kwie 2016, 13:03
autor: Tusia
bardzo przydatna opcja, ciekawe co jeszcze wymyślą :P

Re: Podpis elektroniczny w firmie

: 27 sty 2017, 13:01
autor: Darman
Bardzo dobre rozwiązanie, szczególnie właśnie dla firm, które kontaktują się z instytucjami i urzędami.

Podpis cyfrowy może być wykorzystywany między innymi:
- w platformie elektronicznej ZUS,
- do podpisywania faktur elektronicznych,
- do zarządzania wpisami CEIDG
- do składania deklaracji podatkowych
- do zgłaszania ubezpieczeń ZUS
- do obsługi urzędów pracy
- do podpisywania wniosków do KRS
- wiele innych

Według mnie bardzo dobrą ofertę ma firma NetVet, która działa na Dolnym Śląsku. Mają świetne ceny - chyba najniższe w kraju.
Tutaj jest pełna oferta z cennikiem: https://netvet.pl/podpis-elektroniczny

Re: Podpis elektroniczny w firmie

: 02 sie 2017, 09:45
autor: AnnaWilusz
O widzę, że mamy podobny dylemat, bo też planuję jak najszybciej wprowadzić do mojej firmy podpis elektroniczny i też zastanawiam się nad ofertą KIR. Myślałam o zestawie do składania e-podpisu z certyfikatem kwalifikowanym, dokładnie tym http://www.elektronicznypodpis.pl/ofert ... fikowanym/. Co myślicie o tym wyborze?

Re: Podpis elektroniczny w firmie

: 02 sie 2017, 17:59
autor: fantasix
Przydatna rzecz, na pewno rozwiązuje wiele problemów i niedogodności. Byleby tylko zadać odpowiednio o bezpieczeństwo, żeby nic się nie wydarzyło.