Strona 1 z 1

Jak stworzyć idealne miejsce do pracy?

: 12 lut 2016, 10:27
autor: bajk
Jak można samodzielnie stworzyć idealne miejsce do pracy w biurze?
Chodzi mi o takie zaprojektowanie tej przestrzeni, żeby każdemu odpowiadało.

Re: Jak stworzyć idealne miejsce do pracy?

: 12 lut 2016, 16:46
autor: errato
To zależy - inaczej będzie się robiło własne miejsce do pracy w domu, a inaczej urządzało przestrzeń dla pracowników.
Na pewno da się osiągnąć coś takiego jak biuro idealne.
Wrzucam artykuł na ten temat - jestem pewna, że znajdziesz tam więcej informacji. Na początek jednak sama zastanów się, jaki efekt chciałabyś osiągnąć i jakie macie potrzeby w biurze. Ile osób musi tam znaleźć dla siebie miejsce i czy każda potrzebuje takiej samej przestrzeni.

Re: Jak stworzyć idealne miejsce do pracy?

: 08 mar 2016, 08:06
autor: Krys89
Przede wszystkich dobrze wyposażone biuro położone w atrakcyjnym miejscu to jedna z podstaw. Ale jeśli nie stać nas na to aby wynająć biuro np w centrum gdzie wiadomo że ceny są wysokie no to możemy zadbać o to aby wystrój biura był na jak najwyższym poziomie. W tym celu warto przyjrzeć się ofercie http://www.viperprint.pl/produkt/PA001 Mamy tutaj masę gadżetów biurowych w atrakcyjnych cenach. Polecam tam zajrzeć i znaleźć coś dla siebie. Na pewno odmienią one cały wystrój biura.

Re: Jak stworzyć idealne miejsce do pracy?

: 02 mar 2017, 18:17
autor: zamber
Spytaj pracowników a dowiesz się jednego- funkcjonalne meble i wygodne fotele pracownicze to podstawa :) U mnie pamiętam jak urządzaliśmy biuro to bardzo dużo czasu na wybór tych rzeczy poświęciliśmy. Ostatecznie większość kupowałem od firmy Logan ze względu właśnie funkcjonalność i wygodę :) Jak wygodniej się pracuje to i efektywność większa- podstawowe prawo biznesu :)