Strona 1 z 1

Elektroniczny obieg dokumentów?

: 05 lip 2013, 09:45
autor: Piotras
Potrzebny mi jakiś system, który umożliwi porządny, elektroniczny obieg dokumentów - ale taki, żeby nie utonąc w papierach i żeby tabelki byly w miare proste - dla obsługi bez wykształcenia ekonomicznego.

Podpowiecie?

Re: Elektroniczny obieg dokumentów?

: 11 lip 2013, 00:16
autor: stobejczyk
Przydałby Ci się taki zintegrowany system zarządzania firmą, który zbierałby dane ze wszystkich działów, łączył to z klientami i księgowością i dawał oczekiwane analizy.

Re: Elektroniczny obieg dokumentów?

: 15 lip 2013, 20:26
autor: smyk
Myślę, że elektroniczny system obiegu dokumentów który przedstawiłeś w linku będzie sprawował się w firmie całkiem nieźle. Możesz w niego zainwestować.
______________
Profesjonalne tłumaczenia Gdańsk

Re: Elektroniczny obieg dokumentów?

: 09 cze 2016, 13:06
autor: Mers
W temacie elektronicznego obieg dokumentów zobacz jeszcze artykuł http://nf.pl/manager/chcesz-wdrozyc-ele ... ,,54982,97 tutaj piszą o tym, co warto wiedzieć przed wyborem systemu, jak się przygotować do wdrożenia i jak powinno wyglądać. Poczytaj, porównaj i dopiero potem decyduj się na konkretne rozwiązanie.