Strona 1 z 8

Wyposażenie biura

: 24 wrz 2016, 09:46
autor: mbaczal
Witam. Każdy kto prowadzi własny biznes wie jak ważne jest wyposażenie biura. Macie jakieś oryginalne pomysły na wygląd wnętrza siedziby firmy? Nie można zapomnieć oczywiście o socialu, dystrybutor z wodą obowiązkowy. Ta firma ma bardzo fajną ofertę getfresh.pl

Re: Wyposażenie biura

: 24 maja 2017, 22:09
autor: Darcyk
Jak ktoś chce mieć idealnie zaprojektowane biuro , to powinien skorzystać ze specjalistów. interior.gbt-architekci.pl robią świetne aranżacje biur. Nie tylko są nowoczesne, ale wyglądają profesjonalnie a zarazem przytulnie. Bez futurystycznych, odstraszających klientów dodatków.

Re: Wyposażenie biura

: 25 maja 2017, 13:47
autor: salwis
Po za samym wyposażeniem biura należy zadbać o pomiary elektryczne salwis.pl

Re: Wyposażenie biura

: 29 maja 2017, 21:58
autor: fiona45
Moim zdaniem jak się nie dużej gotówki to warto wyposażyć biuro wedle uznania i tanimi kosztami mogą przydać się do tego aukcje te: aukcje.efl.com.pl , ponieważ to one sporo kosztują a w ten sposób możemy sporo zaoszczędzić.

Re: Wyposażenie biura

: 19 cze 2017, 13:30
autor: Krys89
Ja właśnie na www.officemap.pl/search/list/?city=krakow kupiłem nowe biuro. Znaczy nowe jak nowe dla mojej firmy pierwsze i zastanawiam się nad tym co tam musi być. Mam rozumieć, że obowiązkowo jakiś dystrybutor z wodą a co dalej. Tak sobie myślę, że warto byłoby mieć tam takie pomieszczenie socjalne właśnie z tym dystrybutorem, jakimś zlewem, czajnikiem, mikrofalówką i niewielką lodówką. Do tego chyba w tym pomieszczeniu powinien być stół z krzesłami gdzie można by było coś zjeść. Myślicie, że jakieś naczynia też powinienem zapewnić? Wiadomo, ze w każdym pomieszczeniu odpowiednia ilość biurek i komputerów a do tego krzesła. A i jeszcze jakaś kanapa do odpoczynku i wieszak na kurtki. Wydaje mi się, że to wszystko. Może jakieś regały na papiery ale myślę, że więcej w biurze nie potrzeba. No chyba, że coś jeszcze jest niezbędne. Jakoś nie wydaje mi się aby dla mojej firmy była potrzeba kupienia sejfu, choć rozumiem, że dla niektórych jest to niezbędne. Aby trzymali swoje dokumenty w jakimś bezpiecznym miejscu.

Re: Wyposażenie biura

: 27 cze 2017, 10:16
autor: stryke
A jeśli chodzi o elektrykę, to do wyposażania biura polecam ofertę Epstryka. Ja tam ostatnio kupiłam przewody epstryk.pl

Re: Wyposażenie biura

: 03 lip 2017, 18:31
autor: gampik
Bardzo długo zastanawiałem się nad tym, jak powinno wyglądać moje biuro. Jezdziłem po sklepach, przebierałem w miliardach katalogów. Dopiero poszukałem w internecie i znalazłem ciekawe strony z artykułami, takie jak ta twojebiuroartykuly.pl. Otworzyła mi oczy zdecydowanie, moja lista z zakupami się zmieniła diametralnie

Re: Wyposażenie biura

: 05 lip 2017, 16:53
autor: tiana12
A co myślicie o czymś takim do biura?

Re: Wyposażenie biura

: 12 lip 2017, 13:01
autor: Grvert
Ja też uważam, że sejf jest ważny a nawet bardzo ważny. Może nie koniecznie sejf na broń ale na dokumenty i pieniądze jak najbardziej. Dokumentacji w firmie może być dużo albo bardzo dużo. Większość faktur i innych dokumentów księgowych to dokumenty poufne. Do ich trzymania najlepsze są duże szafy pancerne. W zależności od wybranego modelu i stopnia poufności dokumentów można wybrać prostszy model, z zamknięciem kluczowym, lub droższy, z zamkiem elektronicznym albo z połączeniem zamka kluczowego i mechanicznego szyfrowego. Pełna oferta dostępna jest na stronie www.saffort.pl/sejfy-ognioodporne

Re: Wyposażenie biura

: 18 lip 2017, 19:32
autor: azura
Nie zapominajmy też o takim zupełnie podstawowym wyposażeniu biura jak markery, flamastry, tablice korkowe czy segregatory na dokumenty. Ciekawą ofertę tego typu produktów ma firma biuroszkola.pl. Przystępne ceny, szybka realizacja zamówienia. Ze swojej strony polecam.