Strona 1 z 7

Oszczędności w firmie

: 19 maja 2010, 13:36
autor: 1alicja
Cześć też szukam oszczędności, ale w kosztach firmy, zmieniliśmy dostawców na tańszych, ale chcemy też wydawać mniej na materiały do biura - tańszy papier, tusz z promocji np. dwa tonery w cenie jednego takie cuda to na e-atramenty.pl wynajduje, art. biurowe z marketów i tym podobne - i po dwóch miesiącach widzę, że mi się to opłacało finansowo :)

Re: Oszczędności w firmie

: 19 maja 2010, 23:33
autor: kamyk
No widzisz, to fajnie że we wszystkim zaczynasz szukac oszczednosci. Czasem warto zajrzec na aukcje na ebaya lub allegro - tam sie pojawiają fajne oferty tonerów do drukarek i kser. Na prawde można tam zaoszczędzic w porównaniu do normalnego sklepu. Jedyny minus że czesto sprzedawcy nie wystawiają faktur, albo nie umieszczają tego w opisach aukcji.

Re: Oszczędności w firmie

: 07 cze 2010, 21:40
autor: Radeon003
Szukać oszczędności należy wszędzie. Nawet w głupiej żarówce. Podobne te energooszczędne coś dają, mam je w domu, ale rodzina nie duża więc nie widać rezultatów. Fakt, że dłużej się ją ma :)
Kolejna rzecz to sprzęt - wiadomo, że jak się nie korzysta to należy wyłączyć czy jak w wypadku komputera przejść do hibernacji, gasić zbędne oświetlenie itd. Budować tanim ale dobrym sposobem. Makulatura na makulaturę zawsze parę groszy wpadnie :) A nie na śmieci :P

Re: Oszczędności w firmie

: 11 cze 2010, 14:51
autor: Kupiec
Radeon - ta makulatura poprawiła mi dzisiaj humor.
Przede wszystkim należy szukać oszczędności tam gdzie się da. Energia i rozsądne korzystanie. Samochód i odpowiednie zoptymalizowanie go do naszych potrzeb. Telefon, etc.

Re: Oszczędności w firmie

: 11 cze 2010, 15:13
autor: Radeon003
Dlaczego? Zły przykład? Lepiej zaśmiecać a nie "zarabiać" ? Firmy dużo zużywają papieru a przy tym idzie dużo makulatury (kartony, zeszyty, papier itd) Przecież zamiast wyrzucać na śmiecie można zawieść do skupu. Ale nie, ja mam firme i nie będę się tak poniżał - szkoda mi takich firm co tak myślą :) Nie są ekologiczne, a takie stają się dnem po jakimś czasie. Takie jest moje zdanie...

Re: Oszczędności w firmie

: 16 cze 2010, 11:12
autor: Kupiec
Nie popadajmy w takie paranoje, że makulatura da jakieś pieniądze.
Szkoda Ci takich firm? A teraz pomyśl - czas, benzyna, eksploatacja samochodu.
Sądzisz, że to zreasumuje parę groszy za śmieci?

Re: Oszczędności w firmie

: 16 cze 2010, 20:54
autor: Radeon003
Oszczędzisz środowisko. Jadąc do domu te kilka km można nadrobić i zawieść, dzięki temu później mamy papier itp z odzysku.

Re: Oszczędności w firmie

: 18 cze 2010, 13:45
autor: agness44
a ja, np. oszczędzam sporo na księgowości. korzystam z księgowości on-line wfirma.pl, koszt pakietów nie przekracza 40 zł miesiecznie, co przy zatrudnieniu ksiegowej czy korzystaniu z usług biura rachunkowego jest duza oszcednością. Co myslicie o tej formie oszczędnosci w firmie?

Re: Oszczędności w firmie

: 18 cze 2010, 17:28
autor: Radeon003
Jeśli masz z tego oszczędności to raczej dobry pomysł.

Re: Oszczędności w firmie

: 22 cze 2010, 09:24
autor: KolorowaJa
Hehehe no nie mogę z tą makulaturą ;) popieram pana, który mówi, że więcej z tego szkody niż pożytku - czyt. benzyna, spaliny, zanieczyszczenie środowiska :) Jeżeli chce się być tak bardzo EKO, można wyrzucać makulaturę do odpowiednich kontenerów - stoją już w większości miast (koszt mniejszy, a i ekologia na tym nie ucierpi:)). Jeśli chodzi o mnie, też korzystam z księgowości internetowej. Przerzuciłam się na wfirmę i jest mi tam dobrze :) Zamiast 200-300 złotych płacę te 30-parę złotych. Fakt muszę od czasu do czasu przysiąść do papierków, ale za to 160 zł w kieszonce;) Oprócz tego standardowo - papiery, tonery, paliwo w samochodzie, wybierajcie też optymalny dla was pakiet telefoniczny i internetowy - czasami nie korzysta się z wielu funkcji, czy szybkiego łącza, więc warto i na tym zaoszczędzić. Pozdrawiam