Strona 1 z 1

Budowanie marki

: 24 cze 2010, 11:00
autor: Fachman
Na przykładach:
Cisowianka Perlage [zaangażowanie sławnego artysty, nowa etykieta, wykorzystanie wydarzeń bieżących] http://www.cisowianka.pl/pressroom.php?menu=3&tekst=50
Efektem są publikacje na temat produktu nie tylko w prasie polskiej (ale i np. w prestiżowym magazynie brandingowym POPSOP.com)

Osoby starające wykreować swój brand/wizerunek wiedzą, że nie jest to prosty orzech do zgryzienia. Cisowianka wyżej opisanym posunięciem zbliżyła do siebie target na jakim jej zależało - osoby dojrzałe, o wyrafinowanym guście (nie tylko smakowym), osoby ciekawe, aktywne, z pasją.

Macie więcej przykładów polskich marek - piszcie.

Re: Budowanie marki

: 16 lis 2010, 19:08
autor: Janina
Proces budowania marki jest bardzo żmudny i wymaga sporo zaangażowania oraz inwencji. Sama teraz mierzę się z tym problemem. Najważniejsze to, żeby mieć pomysł na markę, coś, co odróżni ją od innych podobnych produktów na rynku. Teraz możemy obserwować podobny proces na rynku pożyczek w naszym kraju. Jedne instytucje oferują pożyczki z niskim oprocentowaniem wszystkim klientom, których zarobki są od 1000 złotych w górę. Nagle wyskakuje ratalnie.com, które proponuje pożyczkę także tym, których zarobki są niższe. To jest dobry sposób na promocję. Niestety, ale w dzisiejszych czasach trzeba wymyślić coś, co od razu powali na kolana inaczej po prostu przejdzie niezauważone. Spójrzmy chociażby na Peugeota, który trzyma się ciągle. Z czym kojarzy się ta marka? Z niezawodnością, pięknem i siłą. To wie każdy, nawet dziecko. Takich przykładów jest mnóstwo....

Re: Budowanie marki

: 19 lis 2010, 22:50
autor: harry12
Budowa własnej marki nie jest łatwa. Społeczeństwo mam mnóstwo produktów do wyboru. I my musimy udowodnić,przekonać potencjalnego klienta że to właśnie nasz produkt powinien kupić a nie konkurencji. Wielkie marki takie jak wymieniona Cisowianka wykreowała się na wskutek świetnej promocji, bardzo dobrego pomysłu. Gdyż samo zródło znajdujące sie w Nałęczowie, (które miałem wielokrotnie przyjemnośc zwiedzać) nie robi zbyt dużej wrażenia.Faktycznie woda jest bardzo czyta, nawet w samym bezpośrednim struminiu. Ale wracając do marki jaka zbudowała sobie ta firma za sprawą m.in. dobrej i trafionej reklamy. Oczywiscie było to kosztowne ale założenia firmy z pewnoscia miały na celu inwestycje w kampanie reklamowe w telwizji,prasie itp.

Re: Budowanie marki

: 05 gru 2010, 11:01
autor: markowe
Wydaje mi się że budowanie marki należy zacząć od budowania wizerunku wokół własnej osoby nie produktu. Jeśli my będziemy wiarygodni to w połączeniu z kreatywnością łatwiej nam będzie przekonać kogoś do tego czy innego rozwiązania

Re: Budowanie marki

: 31 paź 2016, 23:00
autor: Vernon
Wiele osób zapomina, że reklama jest tylko jednym z elementów budujących markę. Chodzi też o sposoby pozytywne wpływające na ocieplenie wizerunku, jego polepszenie generalnie albo wykreowanie od zera. I tutaj z pomocą przychodzi certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca, który stanowi dowód jakości usług, podkreśla wiarygodność firmy, wysyła komunikat, że warto współpracować właśnie z nam. Dobra sprawa, zwlaszcza, że weryfikacja jest błahostką :)

Re: Budowanie marki

: 07 lis 2016, 13:33
autor: Befor
Budowanie marki jest jednym z trudniejszych elementów dotyczących biznesu. Współpracowałam z brandgraf, bardzo profesjonalna firma i kreatywni ludzie. Ciężko jest samemu stworzyć dobrą reklamę myślę, że warto zawierzyć to profesjonalistom.

Re: Budowanie marki

: 14 lut 2017, 14:03
autor: Grvert
Twoi klienci poszukują informacji, dokonują porównań i podejmują decyzje zakupowe o różnych porach i w różnych miejscach. W związku z tym pomiar zwrotu z inwestycji uwzględniający wyłącznie ostatnie kliknięcie nie daje pełnego obrazu i potencjalnie pomija istotne wskazówki dotyczące sposobu, w jaki docierasz do najcenniejszych klientów. Bardzo dużo informacji o funkcjach google analytics znajdziemy na stronie http://performance360.pl/6-funkcji-goog ... enes-znac/

Re: Budowanie marki

: 24 maja 2017, 09:20
autor: Krys89
Uważam, że jeszcze na targi warto przygotować rzetelny katalog. Jest to nie gruba książeczka z krótka historią firmy oraz z przedstawionymi usługami. Także krótko omówionymi. Ja katalog dla swojej firmy wydrukowałem poprzez skorzystanie z usług http://www.viperprint.pl/produkt/KKL078 . Na takich targach cieszył się on większą popularnością niż darmowe smycze i długopisy z logiem mojej firmy.