oprogramowanie możliwie najtaniej
Moderator:mkamil
witam. muszę przejściowo zacisnąć pasa więc poszukuję przejściowego rozwiązania dla sklepu, kupno takiego oprogramowania, żeby nie wydawać na niego póki co dużo pieniędzy ale za jakieś pięć sześć miesięcy mogę płacić więcej za większą funkcjonalność. na ile możliwe jest zrealizować taki plan? wydaje mi się, że jakieś abonamentowe rozwiązania by najbardziej pasowały ale oczywiście jestem otwarty na propozycje.
Nie łatwiej by Ci było mieć ciągłość funkcjonalności w oprogramowaniu tylko płacić mniej albo i wcale bo też jest taka opcja, a później więcej jak rozwiniesz skrzydła z większą możliwością obsługi zleceń po prostu? To wydaje mi się bardziej racjonalnym rozwiązaniem. Aktualnie przy jednym z oprogramowań widziałam duże promocje na i tak niezbyt wygórowaną cenowo ofertę, a jakością spełnia wszystko co trzeba.
no dobra a co spełnia takie warunki o których piszesz? oprogramowanie sklepu to ciężka sprawa. ja już z jedną firmą to i się sądziłem, bo oni myślą że jak się nie znasz do teog stopnia co oni to mogą kit wciskać. od tamtej pory sam stronię od drogich rozwiązań bo są bezsensowne, dużo taniej też można dobre oprogramowanie wykupić tylko trzeba je znaleźć.
Daleko szukać nie trzeba, bo chyba nawet na tym forum widziałem jak się moja firma reklamuje, albo i na innym nie ważne - eSprzedaz. Od nich masz tutaj http://sellingo.pl/ stronę na której masz wszelkie info szczegółowe odnośnie oprogramowania sklepowego. Sam korzystam od 4 miesięcy i jestem zadowolony głównie dlatego, że cena nie powala - a jeśli już to własnie tym, że jest kapitalnie niska.
Z tego co się orientuję to bardzo fajne sklepy internetowe tworzy Ideo Solutions AS. Posiadają autorska platformę B2B. Wygląda to tak: http://ideosolutions.no/portfolio/lynka-b2b-platform/ . Jeżeli chodzi o cenę to jest chyba uzależniona od ilości dodatkowych modułów jakie chcemy mieć zaimplementowane do sklepu. Oferta raczej godna uwagi
Pomocny będzie artykuł z portalu nf.pl gdzie opisują elektroniczny obieg dokumentów, jego działanie i to, czy w ogóle jest przydany w firmie. Zobacz tutaj http://nf.pl/manager/chcesz-wdrozyc-ele ... ,,54982,97 jak to opisali. Może sporo ułatwić wybór.
Działanie elektronicznego obiegu dokumentów znajdziesz też tu http://www.connecto.pl/jak-elektroniczn ... anie-firmy są zdjęcia i przykłady. Opisuje to firma, która oferuje na rynku systemów informatycznych od 2005 roku.
Napisz czego dokładnie potrzebujesz i ile chcesz na to przeznaczyć. Możesz wzorować się na gotowych systemach, jak np. tu http://mediporta.pl to oprogramowanie wykorzystywane w przychodniach. Zarządzają kartami pacjentów, jest obieg dokumentów i rozliczanie tego z NFZ. W Twojej branży też pewnie są takie programy.
Pamiętaj by przy jakimkolwiek obiegu dokumentów w firmie zadbać o to by wszystkie dane były odpowiednio zabezpieczone. Ewentualna utrata może Cię bowiem sporo kosztować i nie mówię tu tylko finansach. Podsyłam ciekawy artykuł do poczytania na ten temat http://www.fox360.net/pl/biznes/jak-zab ... anych.html.
Jaki budżet masz założony i co miałoby się znaleźć w tym oprogramowaniu. Masz na myśli jakiś obieg dokumentów czy system do zarządzania relacjami? Ile osób miałoby pracować na systemie? Napisz trochę więcej informacji, to może uda się coś dobrać.