Jak nie spartolić organizacji konferencji?
O co nalezy zadbać żeby konferencja była naprawdę fachowo przeprowadzona? Ośrodek, firma, miejsce itd, itd,...
Czy hotel konferencyjny pod Warszawą - palatium (podaje url: http://www.palatium.pl/konferencje-imprezy-firmowe.html), będzie dobry na taką super poważną imprezę, czy może na coś luźniejszego?
Idealna konferencja - sprawy organizacyjne
Moderator:mkamil
Jeśli szukasz sali na konferencję to polecam salę w hotelu Lwów. http://www.lwow.lublin.pl/hotel-konferencje-pl
wybór miejsca sali na konferencje to ważny elemet w organizacji spotkania w tym celu warto skorzystać ze strony http://www.e-konferencje.pl w serwisie oferty wynajmu sal konferencyjnych w wielu lokalizacjach obiektach
My organizujemy konferencje w Warszawie w hotelu Felix. Z całą pewnością mogę polecić, bo to nie tylko ładne sale, ale też sprawna i dyskretna obsługa. Hotel też ok, należy do znanej sieci Best Western a to mówi samo za siebie.
W Boutique Hostel Stefanowskiego Łódź są naprawdę świetne sale konferencyjne. Do tego dochodzi bardzo miła obsługa i naprawdę dobre apartamenty. Czuć dobry klimat i bezpieczeństwo.
Jeśli nie czujesz się na siłach lepiej wynajmij agencje PR, lepiej zapłacić niż później załować
Hurtownia Reflect to firma o szerokim zakresie usług projektowo-produkcyjnych w branży reklamowej.
odzież reklamowa, produkcja odzieży oraz hurtownia koszulek.
odzież reklamowa, produkcja odzieży oraz hurtownia koszulek.
Najważniejsze jest moim zdaniem profesjonalne i dobrze wyposażone miejsce, w którym chcemy urządzić konferencję. Mi na przykład podobało się w centrum konferencyjnym Adgar Plaza tak więc jeśli marzy Wam się organizacja konferencji w Warszawie to jest to idealne ku temu miejsce.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Wynajmuję biuro o powierzchni 150 metrów kwadratowych blisko centrum Łodzi, w którym z powodzeniem organizuję konferencje, warsztaty i spotkania firmowe. Gdyby jednak nie internetowa wyszukiwarka biur do wynajęcia http://www.officemap.pl/search/list/?city=lodz, znalezienie idealnego miejsca zajęłoby mi o wiele więcej czasu niż mógłbym na to przeznaczyć. Z doświadczenia wiem, że lokalizacja oraz standard biura, w którym organizujemy konferencję mają kluczowe znaczenie dla jej potencjalnych uczestników.
Oprócz programu to przede wszystkim miejsce konferencji. Ważne, żeby było o wysokim standardzie i wyposazone w przystosowaną salę konferencyjną, odpowiedni sprzęt. Dobrze jeśli to jest hotel, bo to zwiększa komfort gości konferencyjnych, ale również jest wygodne z punktu wiedzenia organizatora. Oprócz tego dobry, zróżnicowany catering. Obsługa znająca realia konferencji. Jak to będzie to konferencja wypadnie naprawdę dobrze. Ostatnio byłem na konferencji w hotelu Best Western Efekt Express w Krakowie i to jest miejsce spełniające powyższe kryteria. Bylem bardzo zadowolony