1. Należy uzyskać statusu osoby bezrobotnej i otrzymać profil
2. Złożenie wniosku o dotacje (w niektórych przypadkach załącza się osobny biznes plan, aczkolwiek zwykle jest ot wbudowany we wniosek).
3. Urząd pracy podejmuje decyzję o przyznaniu dotacji. Zostaje ustalona data w której podpisuje się stosowną umowę.
4. Podpisanie umowy z Urzędem Pracy
5. Rejestracja działalności gospodarczej
6. Otrzymanie kwoty dotacji (przelew)
7. Przeprowadzenie wydatków ze środków dotacji (zwykle mamy na to 30 dni).
8. Dostarczenie do Urzędu Pracy druku potwierdzającego rejestrację działalności
9. Umożliwienie przeprowadzenie ewentualnej kontroli przez pracownika PUP w siedzibie firmy.
10. Po upływie 12 miesięcy – dostarczenie do Urzędu Pracy aktualnego wydruku z CEIDG potwierdzającego, iż działalność nie była zamknięta, ani zawieszona, oraz zaświadczenia z ZUS i US o niezaleganiu z wpłatami.
Więcej informacji na stronie: http://planujbiznes.pl/dotacja-krok-po-kroku/
Dotacje z Urzędu Pracy krok po kroku
Moderator:mkamil
urząd pracy dotacje - 20 000 PLN dofinansowania na start dla bezrobotnych