Opłaca się inwestować w gadżety reklamowe?
Moderator:mkamil
Tak, ale lepiej, by nie było to coś przypadkowego, tylko mądrze przemyślanego. Zawsze na topie są akcesoria biurowe, bo to się zawsze przyda, pomimo postępującej cyfryzacji. Ze swojej strony polecam takie malutkie, kieszonkowe zestawy biurowe, gdzie jest malutki długopis, zakreślacz, zszywacz, nożyczki czy notesik - wbrew pozorom takie coś może się przydać. Tak samo torby płócienne - będą wyglądać dużo lepiej niż foliowe w oczach klientów. Dla bardziej poważanych klientów warto już pomyśleć o takich rzeczach jak chociażby pendrive/dysk zewnętrzny, ładny kalendarz czy organizer, droższe pióro.
Tak, mądrze przemyślanie gadżety to jest to! Podsunę tu pomysł na takie torby http://www.izisport.pl/produkty.html z nadrukiem logo firmy jako praktyczny i wartościowy gadżet, może się przyda.
Ja szukałem drukarni, która zrobi dla mnie ulotki firmowe. Znalazłem w sieci taką http://letica.pl/oferta/ulotki/ . Skorzystałem i jestem bardzo zadowolony z efektu. Pełen profesjonalizm.
według mnie na pewno tak
Oczywiście, że się opłaca. Promocja firmy to sprawa niezwykle istotna dla jej funkcjonowania. Podstawowym celem reklamy jest zwiększenie sprzedaży. Do nadrzędnego celu zmierzamy różnymi drogami, wyznaczając sobie także cele poboczne i realizując je rozmaitymi metodami. Skuteczna akcja promocyjna jest skoncentrowana nie tylko na przyciągnięciu nowych klientów, ale także na zyskaniu zaufania, budowaniu relacji i docenianiu lojalności klientów, których już pozyskaliśmy. Według mnie bardzo ciekawym rozwiązaniem reklamowania się są dmuchane reklamy ze strony http://www.clevair.pl/pl/oferta
Jasne, że się opłaca. możesz przeczytać na http://www.twojinformator.pl/kalendarz- ... o-zamowic/ o tym dlaczego warto zamówić i zainwestować właśnie w kalendarze reklamowe. Wiadomo pewnie się wydaje, że przy tak wielkiej cyfryzacji biznesu to takie rzeczy jak foldery, katalogi, kalendarze czy ulotki odeszły do lamusa. Ale moim zdaniem wcale to nie jest prawdą. Nadal warto inwestować w taką reklamę. Nadal bardzo dobrze docierają one do klientów
Każda przemyślana inwestycja nie jest dobra i opłacalna. Nie wydawaj jednak małych sum na niewielkie i mało znaczące drobiazgi. Ktoś weźmie od Ciebie długopis i zgubi go po 2 dniach, bo i w niczym się nie wyróżnia. Pisałem już o tym wcześniej, ale Tobie też może się przydać - spróbuj z kartami stałego klienta bądź kartami podarunkowymi. Znam jedynie jedną firmę, z którą współpracowali moi bliscy, mianowicie Cardon, która w tym segmencie się wyróżnia. Jeśli dobrze zaprojektujecie karty, mogą one stać się wielką zaletą Twojej firmy.