Poradnik marketingowy - polecam!
Moderator:mkamil
Witam! Chciałabym polecić Wam wszystkim książkę, która na pewno pomoże przy kampaniach marketingowych - "Marketing bez tabu". Bardzo przyjemnie, napisana, dobrze się czyta, a informacje są bardzo przydatne, tak samo dla tych, którzy już mieli z marketingiem do czynienia, jak i osób, które zaczynają na tym polu. Polecam!
Książka może być przydatna, choć przyznam się bez bicia, że jak się np. korzysta odpłatnie z jakichś dobrych usług marketingowo- reklamowych (za nas np robotę odwalają ludzie z Adwave tj. https://adwave.eu/ to człowiekowi się już nie chce dokształcać dodatkowo.
Jeszcze jakbym miał w planach jakieś przyszłościowe plany marketingowe, to może a tak... wygodny jestem, nie uczę się jak nie muszę
Jeszcze jakbym miał w planach jakieś przyszłościowe plany marketingowe, to może a tak... wygodny jestem, nie uczę się jak nie muszę
Bardzo dużo informacji o marketingu znajdziecie także w internecie, wystarczy tylko wiedzieć gdzie szukać. Marketing internetowy niesie ze sobą bardzo dużo możliwości. Jednakże jest to dziedzina bardzo dynamiczna i konkurencyjna. Należy być bardzo pracowitym i sumiennym, jeżeli chce się uzyskać sukces. Dobrze zaplanowana kampania reklamowa jest bardzo istotnym czynnikiem sukcesu.
Moim zdaniem, jeśli chce się naprawdę dobrze rozreklamować i wypromować swoją firmę to trzeba zainwestować w reklamę z prawdziwego zdarzenia, jak chociażby filmy promocyjne. Taka reklamówka pokaże potencjalnym odbiorcom wszystkie najważniejsze zalety Waszej firmy i mocne punkty. Nie jest to nachalna reklama i nie będzie irytowała. Można taki filmik promować zarówno w internecie jak i w telewizji, więc grono odbiorców się zwiększa.
W wolnej chwili możecie także zajrzeć na blog https://adwave.eu/blog-marketing-internetowy/ Jeśli przy wyborze oprogramowania zwrócisz uwagę na research, pozwoli to na zdecydowane podniesienie jakości i efektywności wszystkich działań pracowników Twojej firmy związanych z procesami rekrutacyjnymi. Firmy wytwarzające oprogramowanie starają się promować swoje produkty podkreślając wszystkie jego funkcjonalności. Postaraj się wybrać w pierwszej kolejności te, których funkcjonalności spełniają zaznaczone wcześniej przez Ciebie wymogi. Na tym etapie warto zaangażować pracownika z działu IT, który od razu będzie w stanie określić możliwości integracji ze stroną internetową bądź innym oprogramowaniem firmowym. Oprócz samodzielnego porównywania cen i funkcjonalności warto poprosić dostawców oprogramowania o spotkanie i przedstawienie oferty.