Budowanie marki

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator: mkamil

Fachman
Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 17 cze 2010, 16:33
Lokalizacja: Kraków

24 cze 2010, 11:00

Na przykładach:
Cisowianka Perlage [zaangażowanie sławnego artysty, nowa etykieta, wykorzystanie wydarzeń bieżących] http://www.cisowianka.pl/pressroom.php?menu=3&tekst=50
Efektem są publikacje na temat produktu nie tylko w prasie polskiej (ale i np. w prestiżowym magazynie brandingowym POPSOP.com)

Osoby starające wykreować swój brand/wizerunek wiedzą, że nie jest to prosty orzech do zgryzienia. Cisowianka wyżej opisanym posunięciem zbliżyła do siebie target na jakim jej zależało - osoby dojrzałe, o wyrafinowanym guście (nie tylko smakowym), osoby ciekawe, aktywne, z pasją.

Macie więcej przykładów polskich marek - piszcie.
Social Media Specialist
Zapraszam do kontaktu: http://www.goldenline.pl/bartek-jurkiewicz
Awatar użytkownika
Janina
Posty: 7
Rejestracja: 16 lis 2010, 13:48

16 lis 2010, 19:08

Proces budowania marki jest bardzo żmudny i wymaga sporo zaangażowania oraz inwencji. Sama teraz mierzę się z tym problemem. Najważniejsze to, żeby mieć pomysł na markę, coś, co odróżni ją od innych podobnych produktów na rynku. Teraz możemy obserwować podobny proces na rynku pożyczek w naszym kraju. Jedne instytucje oferują pożyczki z niskim oprocentowaniem wszystkim klientom, których zarobki są od 1000 złotych w górę. Nagle wyskakuje ratalnie.com, które proponuje pożyczkę także tym, których zarobki są niższe. To jest dobry sposób na promocję. Niestety, ale w dzisiejszych czasach trzeba wymyślić coś, co od razu powali na kolana inaczej po prostu przejdzie niezauważone. Spójrzmy chociażby na Peugeota, który trzyma się ciągle. Z czym kojarzy się ta marka? Z niezawodnością, pięknem i siłą. To wie każdy, nawet dziecko. Takich przykładów jest mnóstwo....
harry12
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 19 lis 2010, 22:37

19 lis 2010, 22:50

Budowa własnej marki nie jest łatwa. Społeczeństwo mam mnóstwo produktów do wyboru. I my musimy udowodnić,przekonać potencjalnego klienta że to właśnie nasz produkt powinien kupić a nie konkurencji. Wielkie marki takie jak wymieniona Cisowianka wykreowała się na wskutek świetnej promocji, bardzo dobrego pomysłu. Gdyż samo zródło znajdujące sie w Nałęczowie, (które miałem wielokrotnie przyjemnośc zwiedzać) nie robi zbyt dużej wrażenia.Faktycznie woda jest bardzo czyta, nawet w samym bezpośrednim struminiu. Ale wracając do marki jaka zbudowała sobie ta firma za sprawą m.in. dobrej i trafionej reklamy. Oczywiscie było to kosztowne ale założenia firmy z pewnoscia miały na celu inwestycje w kampanie reklamowe w telwizji,prasie itp.
Awatar użytkownika
markowe
Użytkownik
Posty: 21
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:52
Lokalizacja: Polska

05 gru 2010, 11:01

Wydaje mi się że budowanie marki należy zacząć od budowania wizerunku wokół własnej osoby nie produktu. Jeśli my będziemy wiarygodni to w połączeniu z kreatywnością łatwiej nam będzie przekonać kogoś do tego czy innego rozwiązania
Mój blog w którym piszę od lat http://www.emesz.pl
Vernon
Użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: 01 sie 2014, 09:38

31 paź 2016, 23:00

Wiele osób zapomina, że reklama jest tylko jednym z elementów budujących markę. Chodzi też o sposoby pozytywne wpływające na ocieplenie wizerunku, jego polepszenie generalnie albo wykreowanie od zera. I tutaj z pomocą przychodzi certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca, który stanowi dowód jakości usług, podkreśla wiarygodność firmy, wysyła komunikat, że warto współpracować właśnie z nam. Dobra sprawa, zwlaszcza, że weryfikacja jest błahostką :)
Befor
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: 19 paź 2014, 15:20

07 lis 2016, 13:33

Budowanie marki jest jednym z trudniejszych elementów dotyczących biznesu. Współpracowałam z brandgraf, bardzo profesjonalna firma i kreatywni ludzie. Ciężko jest samemu stworzyć dobrą reklamę myślę, że warto zawierzyć to profesjonalistom.
Grvert
Użytkownik
Posty: 745
Rejestracja: 03 cze 2016, 10:41

14 lut 2017, 14:03

Twoi klienci poszukują informacji, dokonują porównań i podejmują decyzje zakupowe o różnych porach i w różnych miejscach. W związku z tym pomiar zwrotu z inwestycji uwzględniający wyłącznie ostatnie kliknięcie nie daje pełnego obrazu i potencjalnie pomija istotne wskazówki dotyczące sposobu, w jaki docierasz do najcenniejszych klientów. Bardzo dużo informacji o funkcjach google analytics znajdziemy na stronie http://performance360.pl/6-funkcji-goog ... enes-znac/
Krys89
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 02 lut 2016, 14:54

24 maja 2017, 09:20

Uważam, że jeszcze na targi warto przygotować rzetelny katalog. Jest to nie gruba książeczka z krótka historią firmy oraz z przedstawionymi usługami. Także krótko omówionymi. Ja katalog dla swojej firmy wydrukowałem poprzez skorzystanie z usług http://www.viperprint.pl/produkt/KKL078 . Na takich targach cieszył się on większą popularnością niż darmowe smycze i długopisy z logiem mojej firmy.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl