Mam pytanie, bo już się w tym wszystkim gubię ...
Po pierwsze jakie są wszelkie opłaty za prowadzenie pierwszej działalności gospodarczej. Czytam i czytam i nie mogę dokładnie znaleźć wszystkich miesięcznych opłat.
Po drugie jaki jest najlepszy program do prowadzenia firmy i rozliczania wszystkich miesięcznych opłat. Coś co zrobi praktycznie wszystko za mnie. Jestem zielony i chciał bym sobie ułatwić sprawę.
Po trzecie jaki wybrać sposób rozliczania się z US, nie wiem nawet na jakie dochody mogę liczyć, może być tak, że miesiąc będzie bardzo kiepski, a może być tak, że będzie bardzo dobry. Ciężko mi konkretnie sobie wyliczyć miesięczny dochód. W takim wypadku co najlepiej wybrać i ile musiał bym wtedy płacić?
Po czwarte jak mogę załatwić i jak to rozwiązać aby wszystko było zgodnie z prawem, że np kupuję jakiś sprzęt na swoją firmę, następnie wykonuję to co mam wykonać, a później po robocie odsprzedaję go jako nowy dalej komuś wraz z usługą serwisową? Nie mam pojęcia jak to wygląda względem prawnym. Muszę jakoś wcześniej zaznaczyć, że będę takie kombinacje robił?
Czy jest możliwość abym prowadził firmę zajmującą się np właśnie branżą IT oraz powiedzmy czym całkiem innym w ogóle nie związanym z komputerami? Powiedzmy drobnymi naprawami blacharskimi samochodów? Wszystko zależy od tego jakie wybiorę PKD? Nikt mi nie powie, że biorę np z trzech różnych branż? Bo rozumiem, że to właśnie dzięki PKD mogę wystawiać fakturę za daną usługę tak?
Więcej pytań na razie nie mam

Raz jeszcze bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.