Konferencja firmowa: w hotelu w mieście, czy lepiej wyjazd?
Moderator:mkamil
Wyjazdy są moim zdaniem najlepsze. Zobacz sobie ten hotel - http://villabohema.pl/konferencje/ Z tego co wiem organizują tam bardzo fajne konferencje. Sama myślę o wynajęciu tam sali. Staramy się chociaż dwa razy w roku robić konferencję na wyjeździe.
Najlpesze konferencje są w hotelach. nasza ostatnia firmowa konferencja organizowana była w hotelu best western efekt express w krakowie. To bardzo ładne i eleganckie miejsce, a hotel dysponuje aż sześcioma róznymi salami konferencyjnymi.
Chyba organizacja w hotelu jest najlepszym rozwiązaniem. Przynajmniej masz od razu noclegi dla uczestników. Moja firma najczęściej wybiera sale konferencyjne w Uniejowie http://www.konferencje-uniejow.pl/ z uwagi na wysoki komfort sal a także wyjątkowy, zabytkowy charakter miejsca.
My organizowaliśmy nad morzem w Gdańsku Wszystko się powiodło, ceny sprawiedliwe, dobry sprzęt, sala wyposażona przyzwoicie. Hotel Hanza Podrzucam link: https://hotelhanza.pl/
Koleżanka ostatnio polecała mi to miejsce https://mragoworesort.pl/pl/konferencje.html podobno świetna miejscówka, bardzo elegancka i w sam raz na konferencje. Ja dopiero w przyszłym roku mam zaplanowany wyjazd, ale rok wcześniej to taki odpowiedni czas żeby wszystko dopiąć, wiadomo sala, noclegi, jedzenie, prelegenci. Sporo tego mam na głowie i trochę się stresuję, żeby szefowi się spodobało wszystko.
Zawsze można samemu przygotować taką imprezę. Wystarczy znaleźć wypożyczalnię gdzie można wypożyczyć naczynia, meble itd. Ja ostatnio też przeglądałam ofert wypożyczalni i trafiłam na wypożyczalnię gastronomiczną Kraków http://horecaservice.pl/ mają dosłownie wszystko co jest niezbędne do przygotowania imprezy.
Jeżeli konferencja firmowa, to tylko w hotelu. Zawsze później mozna zrobić wspólny obiad, a goście z daleka mogą zostac od razu w hotelu na nocleg. Fajnym miejscem w krakowie na zorganizowanie takiej konferencji jest hotel best western efekt express na ulicy opolskiej.
Zdecydowanie najrozsądniejszym pomysłem jest postawienie na hotel w mieście lub okolicy. Najważniejsze, aby nie organizować konferencji w samej firmie. Jako, iż jesteśmy z Warszawy to wybór padł na Hotel Solec http://www.hotelsolec.pl/ mieszczący się na trasie Piaseczno-WWA-Góra Kalwaria. Na miejscu czekała na nas dobrze wyposażona sala konferencyjna, dzięki której przeprowadziliśmy solidny event. Wszyscy sporo wynieśli z tej konferencji.
Uważam, że najlepiej zorganizować konferencję w mieście ale niekoniecznie w hotelu. Wtedy każdy będzie miał dobry dojazd - a co do hotelu to jest też wiele innych ciekawych miejsc, które warto wziąć pod uwagę. Polecam rzucić okiem na taką kwestię jak organizacja eventów warszawa.
Moja firma też bardzo często organizuje tego typu konkferencje, zazwyczaj wynajmujemy sale w naszym mieście. Takie wyjazdy organizujemy maks 2 razy w ciągu roku. Grunt to odpowiednie wyposażenie. dobre nagłośnienie i sprawny sprzęt. Gdybyście szukali dobrej jakości mikrofonów to warto zajrzeć do sklepu https://www.wasserman.eu/rtv/muzyka-i-r ... glosnienie. Miejsce sprawdzone już wielokrotnie, śmiało polecam.