Grawerowanie 3D to rzeczywiście świetny pomysł na promocyjne gadżety dla pracowników i kontrahentów. Grupa Glasso http://www.grupaglasso.pl wykonywała kiedyś dla nas specjalne figurki na dwudziestolecie firmy. Dodatkowo, każdy pracownik, który przepracował z nami ponad 10lat dostał kryształową plakietkę na podstawce z podziękowaniem. Dla kontrahentów natomiast zamówiliśmy odlewane statuetki nawiązujące do naszego loga i idei firmy.Sampan pisze:Grawer nadaje się na prezenty dla klientów, ale tych zamożnych wartościowych.
W innych przypadkach grawer sprawdza się jako prezent urodzinowy czy imieninowy. Sam kiedyś dałem pióro z grawerem i był to oryginalny pomysł.
Reklama firmy,skutecznie ale niskim kosztem
Moderator:mkamil
Jest wiele sposób reklamy szczególnie w regionie. Mam serwis komputerowy i jak odbywał się festyn na osiedlu to zamówiłem specjalną reklamą w postraci balony reklamowe Przyciągała uwagę i ludzie na prawdę podchodzili do mojego stanowiska. I o to przecież chodzi że taka reklama ma przyciągnąć uwagę a reszta już zależy od nas
moim zdaniem warto pojawiać się na targach branżowych. Ja się w październiku np wynieram na krakowskie targi Maintenance, raz że się dużo można tam dowiedzieć na temat optymalizacji produkcji a dwa że zapoznać ludzi z branży z którymi można zawiązać współpracę. No i wystawienie swojego stoiska też dużo daje, odwiedzający się mogą zapoznać z ofertą
Jeśli zależy Ci na skutecznym promowaniu swojej działalności, sprawdź reklamę firmy w artykule w czasopiśmie Silesia Smile. W tym katowickim magazynie publikowane są również artykuły B2B i moim zdaniem warto byłoby skorzystać z takiej możliwości. To byłby dobry sposób na reklamę na rynku lokalnym.
Jeśli chcesz zaoszczędzić, to zleć wydruk sprawdzonej drukarni internetowej. Zamówisz przez Internet, odbierzesz tam, gdzie chcesz i nie zapłacisz za przesyłkę. Polecam nie tylko ulotki, plakaty czy banery, ale także gadżety jak notesy, planery czy kalendarze np. takie jak tu: http://www.viperprint.pl/produkt/KSC01. Najnowsze badania wskazują, że nie należy bagatelizować siły tego typu reklamy. Poza tym warto też zacząć robić zamieszanie w sieci. Najlepiej jak te dwie formy reklamy nawzajem się uzupełniają.
Szukacie informacji na tematy związane z branżą finansową? A może potrzebujecie dobrego sposobu na rozwiązanie jakichś problemów, związanych z tą tematyką? Polecam Wam stronę: http://www.uslugi-info.pl/
Znajdziecie tam to wszystko i wiele więcej. Zaglądnijcie koniecznie!
Znajdziecie tam to wszystko i wiele więcej. Zaglądnijcie koniecznie!
Jeśli chodzi o reklamę skuteczną i jednocześnie tanią to kiepsko, chociaż i takie są, to zalezy od wielu czynników. Ale są też działania marketingowe, które skutecznie przyciągają klientów, nie są nachalną reklamą, a i nie kosztują dużo. Mówię o róznego rodzaju wyróżnieniach, certyfikatach głównie Uczciwy Przedsiębiorca. Te certyfikat wyróżnia waszą firmę wśrod innych, jest pewnego rodzaju poświadczeniem wiarygodności, jakości. To tak w skrócie, bo korzyści jest o wiele więcej, ale to trzeba sobie podczytać na ich stronce: http://www.uczciwyprzedsiebiorca.pl/
Najskuteczniejsza w odniesieniu do kosztów jest reklama w sieci, ale jaka konkretnie to już zależy od branży, w jakiej działa firma. Najlepsze efekty przynosi zazwyczaj reklama w wyszukiwarkach (adwords + pozycjonowanie), ale jest dość kosztowna. Mniej kosztowna jest reklama w serwisach ogłoszeniowych, na blogach i forach, jest jedna także mniej skuteczna, ale coś za coś. Najmniejsze koszty wiąże się chyba z reklamą w katalogach branżowych, dla firmy budowlanej będzie np. m.in. http://polskiebudowlane.pl - warto spróbować takiej promocji.














