Wyposażenie biura

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator: mkamil

Grenada
Użytkownik
Posty: 77
Rejestracja: 21 mar 2018, 22:12

24 lis 2018, 09:55

ja zdecydowałam się na wybór biura elastycznego ze względu na to ,że moja firma jest póki co niewielkim przedsiębiorstwem. Mimo to w ciągu miesiąca mamy sporo spotkań z kontrahentami i róznego rodzaju konferencje dlatego wybór takiego elastycznego biura jest dla nas zbawieniem :) Tutaj http://www.fullserviceoffice.pl/biuro-serwisowane-i-coworking-wybieramy-biuro-elastyczne/ możecie przeczytać o takich korzyściach z biura elastycznego
Awatar użytkownika
gabrysiakubel
Posty: 6
Rejestracja: 23 lis 2018, 14:18

26 lis 2018, 10:15

Moje biuro też potrzebowało niewielkiego odświeżenia. Renowację rozpoczęliśmy od remontu, który wykonała firma remontowa z Warszawy: http://www.pwmig.com/. Wszystko przebiegło bardzo szybko, zaledwie w ciągu kilku dni. Tak mało wystarczyło, żeby biuro dużo lepiej wyglądało. Panowie, którzy remontowali, wykonali wszystko dokładnie i nie było żadnych zastrzeżeń. Teraz czas, aby wymienić meble i będzie nam się wszystkim dużo lepiej pracowało.
mczay
Użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 31 paź 2018, 10:20

28 lis 2018, 20:23

Jeśli szukacie wyposażenia biura, to ta firma https://lobos.pl/meble/kontakt/ jest liderem w branży moim zdaniem. Ma wieloletnie doświadczenie, oferuje bardzo dobrej jakości meble biurowe i akcesoria oraz oferuje profesjonalną obsługę. Można do nich zadzwonić i poprosić o doradztwo czy pomoc w wyborze konkretnych modeli. Polecam sprawdzić.
abur
Użytkownik
Posty: 535
Rejestracja: 24 lis 2017, 14:18

30 lis 2018, 08:08

Przede wszystkim warto wyposażyć biuro w odpowiednie strefy. Podział na różne strefy znacznie ułatwi komunikację i kontakt między pracownikami. Udało nam się wdrożyć tego typu plan za sprawą http://www.furnikoconcept.pl , dzięki którym praca układa się jeszcze lepiej i przyjemniej!
Mannia
Użytkownik
Posty: 580
Rejestracja: 09 maja 2018, 08:54

30 lis 2018, 10:32

Solidne meble to podstawa, która powinna znaleźć się w każdym biurze. W końcu nadają one klimatu, wpływają pozytywnie na naszą pracę. Miło jest pracować w sympatycznych warunkach! Dzięki cudownym meblom od Stecko http://steckomeble.pl/ udało nam się uzyskać ten efekt.
kewa3939
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: 03 sie 2018, 16:08

07 gru 2018, 17:43

Nasze biuro chcieliśmy wyposażyć w nowe komputery. Jednakże, koniecznym ruchem było pozbycie się starych urządzeń tego typu. Całe szczęście, ekipa Ago Recykling http://elektrosmieci.warszawa.pl/ przyjechała do nas po te elementy a my w zupełności się ich pozbyliśmy. Stare urządzenia elektryczne należy poddawać stosownemu recyklingowi!
Paulina.Lenska
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 29 kwie 2019, 13:33

29 kwie 2019, 22:04

Warto pamiętać o dobrych zabezpieczeniach do biura i nie mam tu na myśli alarmu czy ochrony. Biuro powinno mieć na stanie takie zabezpieczenia jak sejf, kasa pancerna szafy metalowe na dokumenty niejawne i tym podobne. Takie zabezpieczenia bez problemu można zamówić z firmy Konsmetal24 z Warszawy.
kajola
Użytkownik
Posty: 66
Rejestracja: 21 sty 2018, 20:18

28 maja 2019, 17:07

Wydaje mi się, że poza dobrym sprzętam biurowym jak drukarka, ksero, czy komputery , w każdym biurze powinien też być sejf! Przede wszystkim dla zachowania bezpieczeństwa. Przecież zawsze można w nim schować ważne dokumenty, kosztowności, pieniądze, czy klucze. Dzięki temu masz pewność że te rzeczy nie dostaną się w niepowołane ręce. U nas w biurze jest sejf z hartmann tresore i tylko szef ma do niego dostęp. Taki sejf jest ognioodporny i odpowiednio zabezpieczony przed włamaniem, a ty śpisz spokojnie!
giron008
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: 27 mar 2019, 11:01

29 maja 2019, 11:42

Na terenie naszego biura pojawiły się szafki hydrantowe z wężem półsztywnym, ktore udało nam się zakupić od https://www.bogdangil.pl/ . I był to znakomity wybór! W nasze ręce wpadł sprzęt, który umożliwi nam ewentualną walkę z pożarem. A na coś takiego należy być przygotowanym!
kowalski007
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: 16 sty 2019, 19:40

27 cze 2019, 23:34

Zarówno biura jak i całą firmę warto poddać automatyzacji, robotyzacji. Wiem o czym mówię, gdyż rozwiązania zaoferowane przez http://piazap.com.pl/ spisują się w tym wypadku znakomicie. A nasza firma została w pełni zautomatyzowana!
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl