Wyposażenie firmy - meble itp

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator: mkamil

marcopol
Użytkownik
Posty: 123
Rejestracja: 30 sie 2016, 20:36

05 kwie 2017, 12:51

A czy myślicie, że w biurze sprawdzi się gablota ze szklanymi drzwiami? Na dokumenty itd. Zastanawiam się, czy nie zamówić szkła na wymiar u www.abcszklarz.pl z Wrocławia. Co myślicie? Pasuje do biura coś takiego? Czy to bardziej "domowe"?
lechh851
Użytkownik
Posty: 97
Rejestracja: 14 lis 2016, 12:48

21 kwie 2017, 11:12

W klasycznym biurze najlepiej sprawdzą się meble drewniane, w bardziej nowoczesnym np. szklane z elementami stalowymi, z kolei w magazynie najbardziej odpowiednie będą meble metalowe. Tam, gdzie wymagane są bardziej rygorystyczne warunki sanitarne bedą potrzebne meble ze stali nierdzewnej-kwasoodpornej - wykonują takie m.in. w Kesmet http://kesmet.eu warto się im przyjrzeć, są dość innowacyjne.
Edloemik
Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 22 maja 2017, 16:30

29 maja 2017, 14:12

A zastanawialiście się nad wyposażeniem kuchni dla pracowników. Ja właśnie stoję przed dylematem, jakie sprzety Agd powinny się w niej znaleźć. W naszej firmie pracuję około 40 osób. Kupiłam już lodówkę, czajnik, kuchenkę mikrofalową i ekspress do kawy. Zastanawiam sie jeszcze nad kupnem zmywarki. Ranking, który znalazłam w sieci jeszcze bardziej przybliżył mnie do tego zamiaru. Ale nadal nie wiem czy ją kupić, a jeśli tak to, którą wybrać. Podsyłam link https://www.ceneo.pl/rankingi/ranking_z ... o_zabudowy - zerknijcie i jeśli możecie to dajcie jakieś wskazówki.
natalia7
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: 07 mar 2017, 16:27

29 maja 2017, 15:06

Jeśli ma być oryginalnie to możesz pomyśleć o zakupie mebli vintage. Ostatnio bywam dużo u znajomych i jest moda na tego typu meble. Wiele osób ma je u siebie w domach i biurach. Trzeba przyznać, że prezentują się naprawdę ciekawie.
aleksm
Użytkownik
Posty: 265
Rejestracja: 19 lis 2015, 13:52

14 cze 2017, 16:00

a my ostatnio w firmie zmienialiśmy meble i wybraliśmy te z licytacji komorniczych, w sumie wcześniej jakoś nigdy o tym nie myśleliśmy ale komornik sądowy w Tarnowie gdzieś nam się przewinął www.czosnyka-komornik.pl i faktycznie okazało się, że takie meble to sporo oszczędność, a na jakości nie byliśmy w żadnym wypadku stratni
azura
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: 16 maja 2017, 15:22

30 cze 2017, 17:16

A ja wspomnę może nie o meblach ale też o wyposażeniu firm, które na pewno może przyciągnąć wielu nowych klientów. Na przykład prowadząc pub lub restaurację warto zainteresować w stół bilardowy i różnego rodzaju akcesoria do niego. Ciekawą ofertę ma sklep Fa-Bil https://www.sklep.fa-bil.pl/oferta/akcesoria_bilardowe. Mój znajomy posiada taki stół prywatnie i właśnie tam robi zakupy z tym związane, więc firma jest sprawdzona i szczerze polecam.
lenkaa1
Użytkownik
Posty: 90
Rejestracja: 03 lip 2017, 15:03

11 lip 2017, 10:09

Warto też pomyśleć o meblach związanych z małą architekturą miejską, które też znajdą swoje zastosowanie w przypadku firmy. Wielu pracowników przyjeżdża do pracy na rowerach więc warto byłoby zainwestować chociażby w tego typu stojaki rowerowe http://www.komserwis.pl/pl/produkty/sto ... erowe.html. U nas w firmie funkcjonuje takie rozwiązanie i wiele osób chętnie z niego korzysta.
Krys89
Użytkownik
Posty: 674
Rejestracja: 02 lut 2016, 14:54

12 lip 2017, 09:23

Ja staram się moje biuro urządzić w stylu Biedermeier. Jak na razie z tego stylu mam kanapę. Która i tak musiałem odświeżyć poprzez zmianę tapicerki. Wybrałem wzorzysty materiał z http://tkaniny-milinkiewicz.pl/311-tkan ... -ze-wzorem . Niestety te meble jak się chce kupić z salonu są bardzo drogie dlatego szukam je w różnych portalach takich jak allegro czy olx. O wiele taniej jest dla mnie kupić taki mebel używany i poddać go renowacji niż kupić go ze sklepu.
joki
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: 02 lut 2017, 18:45

21 lip 2017, 09:25

Myślę, że na wyposażeniu firmy powinna znaleźć się chociaż jedna tablica suchościeralna. Do swojej firmy tablice zamówiłem tu: https://tableo.eu i jestem z nich zadowolony. Taka tablica to naprawdę przydatny element wystroju biura. Zapisujemy na niej swoje różne pomysły – łatwiej je potem omówić i wybrać najlepszy.
qamarr6
Użytkownik
Posty: 91
Rejestracja: 28 sty 2017, 11:58

21 lip 2017, 12:37

Meble do firmy powinny być przede wszystkim praktyczne i wytrzymałe, wygląd oczywiście też ma znacznie, zwłaszcza w przypadku mebli biurowych, ale nie jest najistotniejszy. Jeśli wnętrza urządzone są w stylu klasycznym, to zerknijcie na te krzesła drewniane - są eleganckie, ale jednocześnie porządne i komfortowe, do biura będą w sam raz.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl