Aranżacja pomieszczenia na biuro
Moderator:mkamil
W biurze bardzo dobrze prezentują się biokominki wolnostojące, są niewielkie ale bardzo szykowne. W moim salonie mam taki http://www.wkladykominkowe.net.pl/1644- ... bialy.html bo stwierdziłam ,że kolor biały będzie pasować do jasnych ścian Rzeczywiście jest solidny , łatwy w użytkowaniu i bezpieczny. Ma stabilną konstrukcję i nie pali dużo .
A co z bezpieczeństwem? Ja zastanawiam się nad sejfem i ofertą https://www.saffort.pl/sejfy-antywlamaniowe Zwykle zakup sejfu rozważamy przed przeprowadzką lub gdy chcemy ochronić swój majątek przed kradzieżą. Jeśli mamy w domu kosztowności , takie jak biżuterię, gotówkę, zegarki, papiery wartościowe, jakieś kolekcje lub firmowe dokumenty, lepiej zdecydować się na sejf antywłamaniowy. Nawet jeśli wartościowe przedmioty dobrze ukryjemy w różnych miejscach w domu, złodzieje nie będą mieli problemu z ich szybkim namierzeniem. Złodzieje długo obserwują nieruchomość, którą biorą na swój cel i potrafią obrabować ją w ciągu kilku minut. Lepiej nie ryzykować zatem niepotrzebnych zniszczeń i strat majątkowych. W zależności od wartości przechowywanych przedmiotów należy dobrać odpowiednią klasę sejfu. Inne istotne parametry to gabaryty sejfu i jego rodzaj, który determinuje na przykład sposób montażu. Do niewielkich przedmiotów wybiera się najczęściej modele montowane w meblach, do których nie mają dostępu osoby postronne.
Przede wszystkim w aranżacji pomieszczenia na biuro niezbędne sa dobrze dopasowane meble. Ja swoje meble zamawiałam na wymiar od firmy http://www.mikomal.pl/oferta/meble-biurowe . Oferują wiele nowoczesnych rozwiązań w kwestii zagospodarowania przestrzeni biurowej. W ofercie mają także wygodne krzesła oraz fotele biurowe.
Jak widać urządzając biuro trzeba pomyśleć o wielu ważnych sprawach. Ja dodam tylko od siebie, że takie miejsce powinno być przede wszystkim dobrze oznaczone tak by klient nie miał problemu z odnalezieniem go. Bardzo funkcjonalne okazują się być takie grawerowane tabliczki informacyjne http://www.grawernia.pl/k7,szyldy-tabli ... cyjne.html. Ciekawy design ( do wyboru różne wzory i kolory ), świetna jakość i bardzi korzystne ceny. Znacie to miejsce ?
Myślę, że projektowanie biur przez firmę będzie najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie. Ja nigdy takich rzeczy nie robię na własną ręke bo wiem, że źle zaaranżowane biuro może nieco odpychać klientów, a tego nikt nie chce.
Ja, po latach pracy w open space, wiem, że jakbym teraz, w tym momencie, otwierał nową firmę, zadbałbym o to, by biura poszczególnych działów były od siebie odgrodzone. Open space ma swoje zalety, ale wg mnie efektywność pracy spada, gdy ciągle przy uchu brzęczą ci rozmowy z innych działów na tematy, które cię nie dotyczą albo gdy co chwila ktoś przechodzi przez twoje biuro, bo ma drogę na skróty. W takich warunkach trudno się skupić. Więc zrobiłbym tak, że open space by było, ale w ramach pojedynczych działów, tak, by każdy pracownik miał trochę ciszy i spokoju. Do tego ważnym pomieszczeniem jest firmowa kuchnia, która musi być dość duża i przestronna. Jak dla mnie powinno być w niej dużo stołów albo jeden długi stół, a ponadto duża lodówka, zmywarka oraz najlepiej kilka urządzeń do podgrzewania jedzenia i ekspres do kawy, czajnik.
Zdecydowanie się zgadzam! Dlatego warto odgrodzić jakoś pracowników od zespołu, ale tak, by nie czuli się oni jednocześnie całkowicie wyizolowani. Myslę, że w takim przypadku warto wypróbować ścianki akustyczne. Najlepiej takie, które będą indyiwudalnie dopasowane do biura, tak jak to oferuje ESGlas: http://esglas.pl/scianki-akustyczne/minutnik pisze:Ja, po latach pracy w open space, wiem, że jakbym teraz, w tym momencie, otwierał nową firmę, zadbałbym o to, by biura poszczególnych działów były od siebie odgrodzone. Open space ma swoje zalety, ale wg mnie efektywność pracy spada, gdy ciągle przy uchu brzęczą ci rozmowy z innych działów na tematy, które cię nie dotyczą albo gdy co chwila ktoś przechodzi przez twoje biuro, bo ma drogę na skróty. W takich warunkach trudno się skupić.