Opieka nad grobami

Masz pomysł na biznes i chcesz poznać opinie forumowiczów? Możesz zrobić to w tym dziale.

Moderator:mkamil

Awatar użytkownika
janusz90
Posty:1
Rejestracja:15 wrz 2010, 14:59

15 wrz 2010, 15:00

Witam, jestem studentem i chciałbym wraz z dwoma kolegami dorobić sobie do nędznego stypendium. Wpadłem na pomysł, żeby prowadzić działalność usługową dotyczącą opieki nad grobami i sprzątania grobów. Pomysł nie wydaje się głupi, chociaż wiadomo, że dużych pieniędzy z tego nie będzie. Wiem, że w Zielonej Górze, gdzie zamierzam ten biznes prowadzić, jest już kilka legalnych firm zajmujących się opieką nad grobami, zapewne jest także kilka grup działających „na czarno”.

Myślę, że pobiłbym konkurencję ceną, gdyż za podstawową usługę liczyłbym sobie 20 zł. Podstawowa usługa to: czyszczenie nagrobka, usunięcie zwiędłych kwiatów i wypalonych zniczy, uprzątnięcie najbliższej okolicy wokół grobu, zapalenie nowego znicza, w zimie odśnieżanie).

Koszty jakie poniosę, są właściwie niewielkie, a myślę że warto. Jeśli chodzi o promocję, to kumpel właśnie pisze dla mnie stronkę internetową, którą wypozycjonuje na frazy „opieka nad grobami” i „opieka nad grobami zielona góra” i jeśli wyrobi się w czasie przed 1 końcem października, to może wyjść całkiem nieźle.

Mam jeszcze pytanie, o ZUS-y, podatki i inne takie, bo się zwyczajnie na tym nie znam. Ile wynosi składka ZUS, podatek, gdybym dajmy na to zalegalizował działalność gospodarczą?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
on1982
Posty:7
Rejestracja:17 wrz 2010, 09:32

17 wrz 2010, 09:59

Pomysł całkiem ciekawy - wydaje mi się, że obecnie bardzo wiele jest osób zabieganych, które choć chciałyby - nie mogą zadbać o miejsce pochówku swoich znajomych. A z taką usługą doskonale wstrzelisz się w zapotrzebowanie tej grupy docelowej.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny