Wykształcenie
Moderator:mkamil
Myślę że podstawowe wystarczy, ale wyższe nie zaszkodzi.
to zależy od branży, ale na pewno studia wyższe nie są warunkiem koniecznym, mogą pomóc, coś ułatwić, ale także bez nich można sobie dobrze poradzić, czasem warto zrobic tylko jakies szkolenia dodatkowe, ja np. tak zrobiłam, skończyłąm w IAKG szkolenia z zakresu HR co teraz pozwala mi lepiej komunikoac sie z pracownikami i przeprowadzać bardziej rzetelną selekcję kandydatów
samo wykształcenie - papier nic nie daje. Bardziej przydaje się praktyczna wiedza. Ja np. z licencjatu z akademii ekonomicznej nic nie wykorzystuje w swoim biznesie. Ale później ukończyłem te studia podyplomowe w Bydgoszczy (uczelnia wsb) na kierunku zarządzanie systemami logistycznymi i jak najbardziej mi się przydają, tzn. ta wiedza teoretyczna i praktyczna tam zdobyta. Po prostu podyplomówka to nakierowanie na konkretne przypadki, praktykę, a nie tylko akademicka teoria, jak to jest często na studiach I czy II stopnia.
-
- Użytkownik
- Posty:26
- Rejestracja:31 paź 2012, 12:27
Wypadało by je mieć, Kadra wyszkolona a prezes bez szkoły, jak dla mnie to nie ciekawe rozwiązanie. Ale formalnie da się zrobić, teraz są firmy które oferują kompleksowe usługi w zakresie outsourcingu kadrowo –płacowego jak Np Quantum. Oferują nie tylko wykonywanie zadań administracyjnych ale też dbają o relacje w firmie
Moim zdaniem niekoniecznie. Ważny jest spryt, dobre pomysły, pracowitość. Dyplom dobrej uczelni nie gwarantuje sukcesu.
_________________
sale konferencyjne warszawa mokotów
_________________
sale konferencyjne warszawa mokotów
-
- Użytkownik
- Posty:17
- Rejestracja:26 mar 2013, 17:04
Ja od lat pracuję w kadrach, z papierków mam tylko maturę. Reszty nauczyłam się na szkoleniach prowadzonych przez bardzo dobrą firmę szkoleniową. Szkolenia były przygotowywane pod potrzeby firmy. Śmiem twierdzić, że wiem więcej od nowych pracowników z wyższym wykształceniem.