Dziennikarz/grafik z doświadczeniem [dorobię przez Internet]

Szukasz pracownika lub pracy? Zamieść tu swoją ofertę.

Moderator:mkamil

Awatar użytkownika
Icarus
Posty:3
Rejestracja:08 sie 2014, 09:02

08 sie 2014, 12:28

Witam!

Szukam dodatkowej opcji zarobku przez Internet. Od lat pracuję jako dziennikarz (wieloletnie doświadczenie w zawodzie poparte dwoma magisterkami), prowadzę również swój drobny biznes. Wielokrotnie pomagałem w promocji/kreowaniu wizerunku danej osoby bądź firmy (zaczynając od prowadzenia FanPage’a... kończąc choćby na ustalaniu szczegółów strategii danego podmiotu gospodarczego).

Jestem zadowolony ze swej pracy. W niedalekiej perspektywie szykuje mi się jednak poważniejszy wydatek/inwestycja, dlatego też rozglądam się za dodatkowymi formami zarobkowania, by zdobyć potrzebną sumę. Jak mawiają – grosz do grosza...

Cóż mogę zaoferować:

- nie mam problemów ze słowem pisanym: od korekty po tworzenie profesjonalnych, unikalnych tekstów m.in. na użytek marketingowy,

- większych tajemnic nie mają przede mną programy do obróbki grafiki (np. Photoshop), audio (np. Adobe Audition) czy video (np. Sony Vegas),

- dodatkowo posiadam trzy kamery + statywy, dyktafon i inne urządzenia rejestrujące, dzięki którym oferty nie muszę ograniczać jedynie do edytowania otrzymanych materiałów, lecz także mogę tworzyć ich fundamenty,

- i wiele, wiele innych możliwości, które możemy określić szczegółowo w rozmowie prywatnej.

Jestem elastyczny czasowo i finansowo. Jeśli masz robotę, którą chciałbyś powierzyć doświadczonej, sprawdzonej osobie – pisz śmiało. Na pewno uzgodnimy warunki satysfakcjonujące obie strony.

W razie wątpliwości - czekam na pytania [wiadomość prywatna].

Pozdrawiam serdecznie!
niebo
Użytkownik
Posty:273
Rejestracja:19 sty 2014, 21:16

05 lut 2015, 15:06

sprawdź na unikalnatresc.pl i textmarket.pl tam zawsze szukają osób do pisania tekstów.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum