Czy wy też mieliście albo macie z tym problem, żeby efektywnie wykorzystywać ten czas, który powinien być poświęcany na pracę?
Może macie swoje sposoby na to, żeby jakoś tym czasem zarządzać?
Nieumiejętność zorganizowania sobie czasu
Moderator:mkamil
Jest cała masa sposobów na to, żeby lepiej zarządzać swoim czasem i zrobić to tak, żeby w ciągu każdego dnia dało się też odpocząć i znaleźć chwilę na własne zainteresowania.
W internecie jest pełno takich porad. Poczytaj sobie na przykład tutaj: https://minicrm.pl/blog/jak-skutecznie- ... ac-czasem/ jak to dokładniej wygląda i co możesz zmodyfikować.
Na pewno przydaje się coś takiego jak "to do" lista. Wtedy wiesz jakie masz zadania do wykonania danego dnia i po kolei odhaczasz poszczególne pozycje, kiedy już je wykonasz.
W internecie jest pełno takich porad. Poczytaj sobie na przykład tutaj: https://minicrm.pl/blog/jak-skutecznie- ... ac-czasem/ jak to dokładniej wygląda i co możesz zmodyfikować.
Na pewno przydaje się coś takiego jak "to do" lista. Wtedy wiesz jakie masz zadania do wykonania danego dnia i po kolei odhaczasz poszczególne pozycje, kiedy już je wykonasz.
Pracując trzeba umieć sobie odpowiednio zorganizować czas, żeby móc wykonać wszystkie obowiązki i przy okazji się nie zajechać. Wypadałoby zorientować się w przyczynach problemu, a potem rozwiązać kłopot. Trzeba pracować mądrzej. Można trochę o tym poczytać: http://eu-eu.eu/jak-pracowac-madrzej/. Odpowiednie zarządzanie czasem, planowanie, nie wiem, określanie zadań do wykonania od najważniejszych do mniej ważnych. Najlepiej nie robić wszystkiego naraz, bo można się potem pogubić.
CRM to bardzo dobre oprogramowanie które potrafi pomóc w osiągnięciu sukcesu w firmie. W mojej firmie ten system pozwolił mi usprawnić zarządzanie relacjami z klientami oraz zarządzanie firmą. Korzystam z CRM od FIRMAO i jest to naprawdę dobry program, który warto przetestować, zwłaszcza że jest 14 dni darmowego okresu próbnego.