Jak reklamować siłownię?
Moderator:mkamil
Najważniejsze jest zbudowanie pozytywnego wizerunku marki, dlatego zainwestuj w ulotki, plakaty, koniecznie pomyśl o rabatach, kartach stałego klienta, załóż stronę www, fanpage FB, tam zamieszczaj ciekawostki z branży, poruszaj luźne tematy i angażuj członków Dodatkowo zadbaj o wystrój, bardzo miłą atmosferę i obsługę W przypadku lokalnym usług - bardzo ważne jest "poczta pantoflowa"
Ulotki tak - ale w miejscach najczęściej uczęszczanych i w skrzynkach. Najlepiej jakby były na ulotce jakieś pakiety promocyjne. Np. Gdy zaprosisz drugą osobę to dostaniecie 10%rabatu na miesiąc. Różnorodność ćwiczeń również dla kobiet
Przede wszystkim jeśli zależy nam promocji w regionie to warto pomyśleć o najtańszej jak dla mnie reklamie czyli po prostu ulotki oraz plakaty. A ofertę drukowania takiego zlecenia najlepiej będzie powierzyć http://www.viperprint.pl/produkt/BK011 Mają bardzo dobrą ofertę i jak dla nie jest to numer jeden jeśli mówimy o drukowaniu czegoś na masową skalę.
Obiekty sportowe, kluby fitness i siłownie dobrze jest promować również w internecie. Niestety wiele działań wymaga targetowania reklam do grupy odbiorców, nawet Facebook nie jest idealny. Pierw trzeba go również rozpromować, jak inne strony internetowe. Jednak jest na to idealne rozwiązanie. W naszym serwisie FitPlanner.pl, gdzie skupiamy użytkowników poszukujących zajęć sportowych i klubów w swojej okolicy, to idealne miejsce dla obiektów sportowych, gdzie mogą za darmo założyć profil klubu i promować swoje zajęcia w naszym serwisie. My już mamy klientów dla obiektów sportowych. Teraz Twój krok, to założenie/przejęcie profilu klubu w serwisie FitPlanner.pl. Szczegóły znajdują się na http://promo.fitplanner.pl/wizytowka-klubu-fitness
FitPlanner.pl to największa w Polsce platforma umożliwiająca znalezienie zajęć sportowych w najbliższej okolicy użytkownika i zarezerwowanie na nich miejsca przez Internet.
Dzięki funkcji utworzenia internetowej wizytówki, serwis FitPlanner.pl ułatwia klubom i obiektom sportowym pozyskanie nowych klientów. Ponadto intuicyjny panel zarządzania pozwala na łatwe planowanie grafików i obsługę rezerwacji on-line.
Dzięki funkcji utworzenia internetowej wizytówki, serwis FitPlanner.pl ułatwia klubom i obiektom sportowym pozyskanie nowych klientów. Ponadto intuicyjny panel zarządzania pozwala na łatwe planowanie grafików i obsługę rezerwacji on-line.
Siłownie to ja bym promowała w sieci. Jest tam więcej potencjalnych klientów. W dodatku taka reklama szybciej dotrze do ludzi. Warto na przykład zainwestować w pozycjonowanie takie jakie oferuje Ideo Solutions AS http://ideosolutions.no/portfolio/eviom/. Dzięki temu zyskamy sporo nowych klientów!
Załóż profile google moja firma, g+, fanpage na facebooku. Kup naturalnych fanów na fb i komentarze, żeby rozkręcili Twojego fanpage. Wiem, że np http://buyfans.pl sprzedaje takie usługi. Obecnie social media to podstawa, więc warto o to zadbać i nie zostawiać na ostatnią chwilę.
Wiesz korporacje i generalnie firmy zakładają swoim pracowników najczęściej Multisport, bo tam w ofercie są też inne obiekty sportowe i jest to również chyba najlepsza oferta dla firm. Możesz co prawda spróbować z firmami, które mają swoje biura w niedalekiej odległości od Twojej siłowni, ale nie wiem, czy wiele z nich będzie zainteresowanych. Polecam zainwestowanie w reklamę internetową a zwłaszcza w DoubleClick, który jest trochę inną wersją AdWords. Reklamy będą wyświetlane od razu i np. w przeciwieństwie do pozycjonowania możesz liczyć na zyski praktycznie od razu. Więcej o DoubleClick znajdziesz tutaj http://performance360.pl/doubleclick-se ... ac-google/