Dobry sposób na reklamę i promocję firmy.
Moderator:mkamil
Jeśli chodzi o taką formę reklamy, budowanie świadomości marki, relacji z klientem to polecam zajrzeć na stronę http://eurotest.com.pl. Znajdziesz tam naprawdę wiele bardzo przydatnych informacji w późniejszych działaniach reklamowych firmy
Każda forma promocji firmy jest dobra jeśli działa. Każda, która dociera do podświadomości Klienta. Ja jestem osobą, która zwraca uwagę na estetykę i pomysłowość grafików. Ostatnio moją zwróciła uwagę wizytówka, którą znalazłem przypadkiem w poczekalni. Może dlatego, że akurat potrzebowałem usługi z branży, którą to ta wizytówka reprezentowała. Niby zwykła wizytówka (później dowiedziałem się, że została wykonana przez www.reklama-kameleon.pl), ale tak naprawdę gdyby nie ona, nie zainteresowałbym się tą firmą.
Jeśli prowadzi się firmę usługową, można skorzystać jeszcze z jednej metody - kategorii Usługi na Sprzedajemy.pl: http://sprzedajemy.pl/uslugi/pozostale-uslugi. Umieszczenie tam ogłoszenia jest całkowicie bezpłatne. Dzięki temu trafi się do lokalnych klientów. Sprawdźcie!
Apropo promocji firmy jak sądzicie czy takie: https://www.jdstyle.pl/76-kartki-swiateczne%20firmowe kartki świąteczne z logo wysłane do klientów również mogą mieć charakter reklamy? Bo to już takie bardziej wizerunkowe działanie chyba, nie?
Sposób promocji firmy uzależniony jest od charakteru działalności i dostępnych środków, ale w większości przypadków dobrym pomysłem będzie nakręcenie filmu reklamowego lub innego materiału wideo o ofercie firmy - takie wideo można następnie wykorzystać do reklamy w telewizji lub w internecie. Stworzenie takiego materiału warto powierzyć wyspecjalizowanej w tym agencji reklamowej - w Oplu warta uwagi jest http://www.besteyestudio.pl
Ja wychodzę z założenia, że wszelkie działania reklamowe warto powierzyć dobrej i sprawdzonej agencji. Z polecenia mam namiar na tę firmę: http://www.4dl.pl/
Istnieją już ponad 6 lat na rynku i zrobili ponad 200 różnych projektów, więc sądzę, że warto im zaufać. Specjalizują się akurat w marketingu internetowym, a jak wiadomo - to przyszłość działań reklamowych dla firm z praktycznie każdej branży. Polecam się z nimi skontaktować bezpośrednio.
Istnieją już ponad 6 lat na rynku i zrobili ponad 200 różnych projektów, więc sądzę, że warto im zaufać. Specjalizują się akurat w marketingu internetowym, a jak wiadomo - to przyszłość działań reklamowych dla firm z praktycznie każdej branży. Polecam się z nimi skontaktować bezpośrednio.
Wszystko zależy od budżetu na reklamę - firmy z większymi funduszami stać na ogólnokrajową promocję, w tym w telewizji i internecie, natomiast mniejsze już nie. Z mniej kosztownych form promocji mogę wymienić ulotki, czy portale ogłoszeniowe, warto też dodać stronę swojej firmy do różnych katalogów branżowych, w przypadku firmy budowlanej będzie to np. http://polskiebudowlane.pl - koszty są niewielkie.