Jak się leczycie?

Forumowicze i Forumowiczki. Łączcie się!

Moderator:mkamil

KarolC
Użytkownik
Posty:23
Rejestracja:23 cze 2015, 12:42

15 lut 2017, 14:44

Ja jestem z tych osób, co do lekarzy nie lubią chodzić. Jak typowy facet, wolę się leczyć po swojemu. Z byle przeziębieniem to nawet wstyd iść. Do jedynych specjalistów jakich chodzę, to stomatolodzy. Nie da się ukryć, że sam zęba nie wyleczę. Domowe sposoby odpadają, jeśli próchnica zaatakuje już zęba. Regularnie odwiedzam Klinikę Martomedica. Panie są bardzo pogodne, zawsze próbują uspokoić wystraszonego pacjenta. Jest to opieka prywatna, dlatego traktowanie pacjenta wygląda zupełnie inaczej, niż w państwowa.
Timolan
Użytkownik
Posty:21
Rejestracja:13 lut 2017, 12:01

15 lut 2017, 15:49

domowymi sposobami
centrum konferencyjne
Timolan
Użytkownik
Posty:21
Rejestracja:13 lut 2017, 12:01

20 lut 2017, 12:12

ja teraz popadłem w nałóg.

hotele we Włocławku
Lancelot
Użytkownik
Posty:139
Rejestracja:29 cze 2016, 15:04

20 lut 2017, 14:40

Ja się leczę siłą woli.
rennie
Użytkownik
Posty:428
Rejestracja:31 maja 2014, 14:34

27 lut 2017, 11:21

To zależy, co się leczy. Moim zdaniem lepiej nie robić tego na własną rękę, a udać się do specjalisty. Uważam jednak, że lepiej jest zapobiegać, a nie leczyć. Z pewnością zainteresuje Was fakt, że oczyszczanie organizmu można zrobić w sanatorium Polanica MedicalSensus. To bardzo dobre dla utrzymania zdrowia. Dzięki oczyszczającym kąpielom, kuracji pitnej i diecie przygotowanej przez specjalistów można znacznie lepiej zregenerować organizm.
zamber
Użytkownik
Posty:444
Rejestracja:01 sie 2014, 10:10

28 lut 2017, 18:41

Ja też kiedy choruję stosuję najpierw domowe sposoby, a potem dopiero idę do lekarza. bardzo mi pomagają tabletki z propolisem https://lyson.com.pl/suplementy-diety/2 ... 49608.html Wiecie, że propolis jest nazywany naturalnym antybiotykiem?
Lens74
Użytkownik
Posty:118
Rejestracja:22 cze 2016, 15:42

03 mar 2017, 14:10