diagnostyka komputerowa samochodów

Masz pomysł na biznes i chcesz poznać opinie forumowiczów? Możesz zrobić to w tym dziale.

Moderator:mkamil

hudy136

13 lis 2009, 16:22

witam
jestem z zawodu elektrykiem budowlanym,chciałbym otworzyć działalność związana z mechaniką samochodów. Myślę nad dwiema opcjami ::albo naprawa zawieszenia albo diagnostyka komputerowa
Problem polega na tym że chce starać się o dotacje z urzędu pracy ale oni maja wymogi, że muszę mieć wykształcenie w tym kierunku albo udokumentowane doświadczenie np.świadectwo pracy
Czy jest możliwość jakoś obejścia tego żeby dostać tą dotacje ,pracowałem pół roku jako mechanik kierowca czy to pomoże do uzyskania dotacji????
Shades
Użytkownik
Posty:27
Rejestracja:11 lis 2009, 20:38

22 lis 2009, 13:33

Z obejściem przepisów nie wiem ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby skończyć szkołę kształcącą w tym kierunku. Jeśli jesteś po technikum to możesz zdobyć zawód uzupełniający. Tak wiem lepiej byłoby tego nie robić ale wiesz pewnie jak wygląda chodzenie do takiej szkoły nikt cudów nie będzie wymagał. A co do diagnostyki komputerowej samochodów to myślę, że właśnie ona będzie przyszłością motoryzacji.
Grvert
Użytkownik
Posty:741
Rejestracja:03 cze 2016, 10:41

22 cze 2016, 11:34

Sprawdz sobie tą stronę http://dakro.pl/diagnostyka-komputerowa ... ie-bledow/ . Jest to strona warsztatu samochodowego, który ma w ofercie diagnostykę komputerowa. Sama oddawałam tam samochód do diagnozy i okazało się, że jest w nim kilka błędów, które bardzo tanio mi naprawili. Jest to warsztat samochodowy z Lublina więc polecam jeśli ktoś mieszka w Lublinie lub w okolicach, bo na prawde warto.
paluch
Użytkownik
Posty:31
Rejestracja:29 sie 2017, 10:37

29 sie 2017, 10:42

Sprawdź tutaj: http://www.fastserv.pl/ na pewno mają najnowocześniejszy sprzęt jaki widziałem
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny