Beznadziejne oprogramowanie
Moderator:mkamil
Witam, nie sądziłem że tak to się skończy ale pozostało mi szukać informacji na forum. Zdecydowałem się kilka miesięcy temu na oprogramowanie http://www.sellingo.pl pod sklep internetowy, wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że w ostatniej chwili znajomy "po znajomości" namówił mnie na inne. I od tamtej pory pluje sobie w brodę. Z racji że zapłaciłem trochę pieniędzy cięzko będzie mi wydać drugie tyle na nowe oprogramowanie. Może ktoś podpowie jak to teraz rozwiązać?
Masz jeszcze opcję w postaci oprogramowania ze strony https://itelligencegroup.com/pl/ nie wiem jak to wygląda finansowo, ale jak zapytasz i umówisz się na spotkanie to wszystko Ci wyjaśnią. Wtedy sobie porównasz w co warto inwestować i dlaczego.
A jakie masz obroty na sklepie? Pisałeś, że pierwotnie wybrałeś sellingo, tam jest możliwość darmowego korzystania tak długo jak będzie Ci wystarczał transfer dostępny w tej opcji. Na stronie przy cenniku wiem, że było ujęte ile czego ma się dostępnego przy danym wyborze.
to chyba nie tyle obroty co wyświetlenia sklepu też są ważne. przy dobrej reklamie tego sporo ale to i na zarobki się powinno przekładać i nie ma problemu z płatnościami. zresztą ich ceny są naprawdę niskie nawet przy tym najbardziej zaawansowanym abonamencie dlatego jest taki popularny
jak już o nim mowa to się wtrącę z pytaniem, mam nadzieję, że mnie nie zjecie za to skoro jest darmowy to czy nie ma żadnych ukrytych prowizji, od sprzedaży, od przedmiotu - w ogóle prowizji jakichkolwiek. jak u nich z pomocą techniczną oraz - tu już mogą mi tylko doświadczeni użytkownicy odpowiedzieć - czy wprowadzają ulepszenia dla wszystkich, innowacje, aktualizują rozwiązania?
Kto pyta podobno nie błądzi. Jako użytkownik od dwóch lat swobodnie mogę powiedzieć, że ceny z cennika są cenami z cennika. Nie pobierają żadnych dodatkowych opłat. Nie wiem jak teraz jest z pomocą bo teraz już jej nie potrzebuję, usterki techniczne są dość żadko, szybko naprawione ale kiedyś przy moich początkach nie ograniczali się do technicznych interwencji tylko jak zadałeś im pytanie ws pozycjonowania czy właściwie jakiekolwiek mając wątpliwości to zawsze odpowiadali w godzinach pracy oczywiście.. bo technicznie to pilnują ciągle. Aktualizacje są darmowe i wprowadzane cyklicznie, pilnują tego.