Jak się leczycie?

Forumowicze i Forumowiczki. Łączcie się!

Moderator:mkamil

Awatar użytkownika
Stypen
Posty:4
Rejestracja:26 wrz 2017, 01:18

26 wrz 2017, 01:24

Ja niestety nie mogę pozwolić sobie na leżenie w domu a niestety przy domowych sposobach trzeba się wygrzać parę dni, żeby przyniosło to oczekiwane efekty
Awatar użytkownika
Slowenie
Posty:4
Rejestracja:26 wrz 2017, 13:06

26 wrz 2017, 13:46

Jak mogę to leczę się sam. Mając gorączkę, najpierw staram się stosować naturalne metody, po które zawsze sięgały nasze babcie itd. Rzecz jasna, poważnych objawów nie należy bagatelizować - wówczas należy iść do lekarza!
Awatar użytkownika
Kiroszka
Posty:4
Rejestracja:23 paź 2017, 20:36

24 paź 2017, 00:42

Ja jestem z tych osób, co do lekarzy nie lubią chodzić. Jak typowy facet, wolę się leczyć po swojemu. Z byle przeziębieniem to nawet wstyd iść. Do jedynych specjalistów jakich chodzę, to stomatolodzy. Nie da się ukryć, że sam zęba nie wyleczę
Kubusia
Użytkownik
Posty:20
Rejestracja:29 paź 2017, 11:24

06 lis 2017, 20:43

Ja też leczę się pół na pół :) w zależności od tego jak ciężki jest to przypadek. Fajnie jest też mieć z pracy pakiet medyczny - ale to nie wszędzie takie luksusy :P - no i często nie obejmują one wszystkich lekarzy np. rzadko kiedy jest tam możliwość wizyty u dentysty. Więc jeśli chodzi o stomatologa to polecam dr Sylwię Borecką i Dental - Design Jaworska (Pruszków).
Befor
Użytkownik
Posty:346
Rejestracja:19 paź 2014, 15:20

08 lis 2017, 16:37

leczę sie odwiedzając konkretnego lekarza. W zalezności co mi dolega, to do takiego specjalisty się udaję. Ostatnio miałem okazję być w gabinecie oko akcent u pana doktora Hanarza. To bardzo dobry specjalista okulista. Od razu doszliśmy do porozumienia.
Awatar użytkownika
syryt
Posty:4
Rejestracja:09 lis 2017, 12:43

10 lis 2017, 17:12