Jak zabrać się za promowanie firmy online?
Moderator:mkamil
Czy posiadasz własną stronę internetową? Jeśli tak, to doskonale powinieneś zdawać sobie sprawę z tego, jak potężnym narzędziem do pozyskiwania klientów może się stać, gdy zajmie odpowiednia pozycję w Google na interesujące nas frazy. Chcąc rozpocząć pozycjonowanie strony w sieci, warto rozpocząć współpracę z firmą, która w pozycjonowaniu ma niemałe doświadczenie i która naszej strony nie zaszkodzi. Może to być między innymi: http://fabrykamarketingu.pl/
Owszem, strona internetowa jest potężnym narzędziem, ale to narzędzie trzeba umieć wykorzystać. Teraz coraz więcej osób ogranicza się do reklamowania w Google Adwords, bo wydaje im się, że inne formy reklamy już nie działają, a nie jest to wcale prawda. Ja z dużym powodzeniem pozyskuje klientów z zagranicy wysyłając do nich mailing, który wbrew pozorom może być skuteczny pod warunkiem, że wiemy jak go używać! Dobra baza to podstawa, a dobre bazy znajdziecie tutaj https://www.infobrokering.com.pl/baza-f ... anicznych/
Zgadzam się z przedmówcami. Mailing to jest pewna baza w marketingu interaktywnym. Po prostu jest tani (wystarczy człowiek i aplikacja jak emu mail), a dopiero gdy mamy fajne zyski to pozostawiamy mailing jako fundament dla naszej relacji z klientem i sięgamy po bardziej ofensywne metody jak adwords. No i równorzędnie z mailingiem idzie oczywiście social media, czyli jakieś facebooki i instagramy.
no przede wszystkim jeśli chcesz istnieć w sieci to musisz mieć swoją stronę internetową. Jak jej jeszcze nie masz to proponuje odezwać się do tej firmy https://qualitypixels.pl/projektowanie- ... rnetowych/ zrobią Ci świetną stronę internetową, dopracują tak byś był zadowolony, mają doświadczenie i zakorzenioną kreatywność.
Stwórz sobie najpierw sekcję newsletter na stronie internetowej. Gdy to już będzie gotowe zainwestuj w program, żeby te maile wyglądały jakoś sensownie. Ja korzystam z Emu mail i sprawdza się bardzo dobrze. Potem pomyśl o akcjach na adwordsie czy mediach społecznościowych. Samo zacznie hulać.
Jeżeli strona internetowa jest już postawiona i wyświetla się w przeglądarce, powinno się przeprowadzić audyt SEO, sprawdzający zgodność znaczników na stronie z podstawowymi parametrami typowymi dla SEO. Oczywiście, trzeba to zlecić specjalistom, bo samodzielnie jest to nie do wykonania. Po ewentualnych poprawkach i wprowadzeniu rekomendacji, dopiero wtedy nastąpi wybór fraz i ustalenie pierwszych działań, dopasowanych do rodzaju działalności. Ciężko podrzucić coś konkretnego, a wymieniać wszystkie typy działań SEO jest bez sensu, ogólnie bez specjalistów lepiej jest się za to nie zabierać.