Jak wybrać odpowiednią formę reklamy?
Moderator:mkamil
Aby reklama była skuteczna i opłacalna, to musi być dostosowana do branży w jakiej działa firmy i oczekiwań potencjalnych konsumentów. Warto powierzyć promocję jakiejś agencji, to większy koszt, ale i z pewnością lepsze efekty. Jeśli firma działa w branży IT, to w marketingu dla tej branży specjalizuje się Bitubi, organizują eventy, projektują materiały reklamowe itp.
Nie ma na to sprawdzonej metody, inaczej wszyscy odnosiliby sukcesy na polu marketingowym. Zależy to od rozmiaru przedsiębiorstwa, branży, komunikacji z klientami, konkurencji, lokalizacji. Chodzi mi o to, że ciężko jest proponować firmie budowlanej działania social media, bo odzew nie będzie zbyt dużo, tak samo jak małemu lokalowi gastronomicznemu wielkie reklamy na billboardzie przy autostradzie co 20 metrów. Łatwiej będzie to ustalić, gdy założymy budżet na taką reklamę, zastanowimy się nad formą przekazu, jak dostarczyć materiały do reklamy, kto ma się tym zajmować i nadzorować postępowanie kampanii, a dopiero potem rozważymy wszystkie dostępne opcje reklamy. Lepiej zrobić tak niż wybrać formę kompletnie nietrafioną, co może się odbić na wizerunku firmy.
U nas wrażenie robią nadruki na t shirtach. Wykonane przez http://minicom.com.pl/ służą jako oryginalna, a przede wszystkim bardzo widoczna forma reklamy. Zależało nam na takim efekcie od bardzo dawna. No i taka strategia w pełni się sprawdza.