[Allegro] Obuwie czy odzież?

Masz pomysł na biznes i chcesz poznać opinie forumowiczów? Możesz zrobić to w tym dziale.

Moderator:mkamil

Awatar użytkownika
Champion
Posty:1
Rejestracja:15 maja 2010, 14:53

15 maja 2010, 14:54

Witam serdecznie. Jestem osobą bezrobotną i chciałbym spróbować sprzedaży na allegro. Na początku planuję zakupić towar na próbę i zobaczyć czy jest popyt, czy jest sens w to wchodzić. Jeśli wszystko by się jako tako kręciło, wówczas pomyślałbym o założeniu Działalności Gospodarczej, by nikt się o nic nie czepiał. Jestem jednak nieco zielony w tym wszystkim, dlatego mam do Was kilka pytań.

1. Podstawowe pytanie, czy lepiej spróbować handlować odzieżą czy też obuwiem? Chodzi raczej o towar dla kobiet.
2. Gdzie najlepiej się zaopatrywać w towar? (Jestem z Ostrowa - miejscowość na południu wielkopolski)

Proszę o odpowiedź. Każda informacja jest dla mnie bardzo cenna. Zdaje sobie sprawę, że nie każdy chce głośno mówić o 'tajnikach handlowych', które mogą przynieść jakieś dochody, ale gdyby ktoś byłby tak dobry, prosiłbym o kontakt PW lub w temacie.

P.s jeśli dział jest zły prosiłbym o przeniesienie moderatorów.
kamyk
Użytkownik
Posty:26
Rejestracja:05 maja 2010, 18:44

16 maja 2010, 23:28

Witam, rozumiem że dysponujesz pewną sumą którą chcesz zainwestować. Jednak, czy przemyślałeś jakim konkretnie towarem będziesz obracał czy to będa klapki czy kozaczki czy tez suknie slubne czy bielizna. Uwierz że nie wszystko sie sprzedaje jak woda lecąca z kranu. Aby celnie trafić trzeba siedzieć tygodniami i analizować czy warto wejść w jakiś biznes.
Wydaje mi się że najlepiej się zaopatrywać u bezpośrednich producentów bądz firm sciągających kontenerami chińszczyznę.
Przemyśl to czy warto.
Awatar użytkownika
Szefunio
Użytkownik
Posty:26
Rejestracja:02 cze 2010, 01:01

03 cze 2010, 07:05

Allegro jest tak "napompowane" podróbkami, chińszczyzną, szarą strefą, odzieżą używaną, że wątpię abyś miał szansę przebić.