Ciemny pokój - jakie oświetlenie?

Forumowicze i Forumowiczki. Łączcie się!

Moderator: mkamil

kamciare
Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 14 maja 2018, 12:03

24 maja 2018, 14:22

Te lampy są naprawdę genialne https://www.domiled.pl/ i bardzo mi się podoba to, że są energooszczędne. Dają przy tym bardzo przyjemne ciepło, światło, przy którym spokojnie można się zrelaksować, a także popracować. Co do cen, jak na jakość wydaje mi sie, że są przystępne, przynajmniej dla mie
inka900
Użytkownik
Posty: 194
Rejestracja: 14 wrz 2017, 09:25

28 maja 2018, 11:09

Wymień żarówkę na mocniejszą albo zobacz sobie żyrandole i kinkiety do salonu. Mają bardzo duża ofertę ładnych, nowoczesnych lamp. Może akurat cos wpadnie ci w oko. Ja myślę o lampie stojącej do mojego salonu i dużym żyrandolu.
Awatar użytkownika
jofer
Posty: 4
Rejestracja: 28 maja 2018, 17:35

28 maja 2018, 17:35

najlepiej jakieś oświetlenie z żarówek led, super działają
Awatar użytkownika
joahim
Posty: 4
Rejestracja: 01 cze 2018, 00:33

02 cze 2018, 16:52

Myślę że właśnie żarówki LED będą idealnym rozwiązaniem gdyż dostarczają dużo światła, pobierając przy tym mało energii. Ja kolejno wymieniam żarówki energooszczędne na LED, zazwyczaj kupuję je przez stronę https://designlight.pl/87-zarowki-led bo cena jest atrakcyjna.
Ingend
Użytkownik
Posty: 144
Rejestracja: 11 sie 2017, 23:47

03 cze 2018, 18:31

Według mnie świetnie do takiej aranżacji aby nieco ją rozjaśnić pasowałyby lampy Azzardo. Możesz je zobaczyć w sklepie lampa-lampy.pl. Nawet jełsi te Ci sie nie spodobają to na pewno wybierzesz coś z ich oferty!
biznesmenka
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: 13 lut 2013, 09:19

10 cze 2018, 16:40

Skoro pokój jest ciemny to oświetlenie musi mieć odpowiednio dużą moc. Lepiej zdecydować się na kilka różnych źródeł światła niż jedno duże.
Jeśli chodzi o dobór konkretnego modelu, kieruj się przede wszystkim stylem, w jakim jest urządzone pomieszczenie. Inspiracji możesz poszukać w sklepach internetowych, np. tu: http://www.kanluxforhome.pl . Powodzenia :)
Grenada
Użytkownik
Posty: 77
Rejestracja: 21 mar 2018, 22:12

15 cze 2018, 01:05

takie lampy w sumie są spoko ale ja na Waszym miejscu poradzilabym sie ekipy z ospel. http://ospel.pl/pl/ Ja ostatnio wymieniałam całe oświetlenie w domu a dokładnie w salonie kuchni i łazience. Najpierw wolałam przedzwonić do nich ,gdzie z mężem zakupiliśmy wszystkie potrzebne osprzęty. Kończymy remonty a ich obsługa telefoniczna bardzo nam pomogła
kamciare
Użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 14 maja 2018, 12:03

17 cze 2018, 23:12

Tutaj tak samo jest wiele do polecenia https://aurorats.pl/. co mi się podpoba to to, że wszytsko wygląda mega super, ale nie kosztuje kroci no i jest funkcjonalne. w sumie to cłe mieszkanie dzieki nim urządziłam wlasnie w światło
Dove
Użytkownik
Posty: 53
Rejestracja: 10 lut 2018, 09:17

18 lip 2018, 15:44

Bardzo podobają mi sie te nowoczesne lampy, jak Vision Double o ciepłej barwie światła. Widziałam je na stronie sklepu https://www.dkwadrat.pl/ gdzie zreszta mozna otrzymać fajne meble.Inspiruje mnie ta strona, wciaz pojawiają mi sie nowe pomysły, kiedy ja przeglądam :)
kajola
Użytkownik
Posty: 66
Rejestracja: 21 sty 2018, 20:18

14 sie 2018, 18:29

Mogę ci polecić bardzo fajny sklep z oświetleniem w Warszawie: http://formatt.waw.pl/pl/. Tam mają sporo różnych lamp więc na pewno znajdziesz coś dla siebie. W razie problemów możesz poprosić pracownika o pomoc. A jak nie po drodze ci do stolicy to nic się nie przejmuj bo ten warszawski sklep z oświetleniem prowadzi także sprzedaż wysyłkową:)
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl