Retail Manager symulacja szkoleniowa
Symulację RETAIL MANAGER można łączyć i uzupełniać o tradycyjne
szkolenia i warsztaty dla firm o profilu handlowym będące w ofercie
AKADEMII MENEDŻERA PLACÓWKI HANDLOWEJ.
RETAIL MANAGER kształtuje przedsiębiorcze myślenie i działanie oraz sprawia, że
pracownicy rozumieją strategiczne i operacyjne działania firmy. Podczas trwania symulacji
uczestnicy podejmują zarówno strategiczne, jak i operacyjne decyzje. Symulacja osadzona
jest w realiach, zakłada zakup potrzebnych towarów, delegowanie zadań,
przeprowadzenie kampanii reklamowej, udzielanie rabatów, organizowanie promocji oraz
negocjacje z dostawcami. Podczas symulacji uczestnicy przyswajają wiedzę ekonomiczną,
którą będą mogli wykorzystać w swoich działań bieżących – operacyjnych dla optymalizacji
procesów zarządczych, ale również dla potrzeb realizacji strategii długofalowych
przedsiębiorstwa.
Celem symulacji RETAIL MANAGER jest doskonalenie umiejętności efektywnego
kreowania indywidualnej rzeczywistości i efektywności biznesowej zorientowanej na
osiąganie celów. Symulacja ta umożliwia zwiększyć świadomość własnej roli w procesie
organizacyjnym. Uczestnicy rozwijają i wzmacniają wiedzę oraz umiejętności z zakresu
podwyższania rentowności firmy, wpływają na wynik finansowy i wypracowują zmiany.
Szkolenie realizowane o symulację biznesu trwa 2 dni, w tym pierwszy dzień oparty jest na
planszowej symulacji biznesu, a drugi na pracy warsztatowej uczestników. Podczas zajęć
warsztatowych poruszane są tematy: własnego wpływu na kształtowanie procesów
firmowych i osiąganie celów biznesowych, identyfikacji własnej roli jako menedżera i wpływu
swojej efektywności na całokształt wyników firmy oraz rozumienia swojej funkcji, zadań
i roli, jakie niesie za sobą bycie zarządzającym placówką handlową.
shtraining@o2.pl
501-686-866