Infolinia dla firmy

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator:mkamil

benek51
Użytkownik
Posty:247
Rejestracja:11 maja 2016, 12:52

25 sty 2017, 11:18

Czy Wasze firmy wykorzystują usługi infolinii? Pytam, bo intensywnie myślę o zakupie takiej technologii u operatora. W dalszej perspektywie chcemy bowiem założyć Call Center, by rozpocząć telefoniczną sprzedaż swoich produktów i usług, zarówno w Polsce jak i za granicą. Wiem, że T- Mobile oferuje takie pakiety: http://biznes.t-mobile.pl/pl/produkty-i ... /infolinia
Co sądzicie?
Awatar użytkownika
korner
Użytkownik
Posty:14
Rejestracja:28 cze 2017, 13:32

08 sie 2017, 09:52

Myślę, że to dobre rozwiązanie. W dzisiejszych czasach call center nie jest już tak uciążliwe dla klienta, a przez młodych ludzi telefony są zastępowane chatami itp. Wirtualna centrala to już co innego ;)
http://focustelecom.pl/
Samanta
Użytkownik
Posty:192
Rejestracja:22 wrz 2017, 13:55

29 wrz 2017, 02:35

Dokładnie , doradztwo call center jest teraz na znacznie wyższym poziomie. Dzięki temu zbudujemy mocny wizerunek w oczach klienta ,którego możemy łatwiej zyskać zaufanie. Techniki sprzedaży w call center są całkiem proste dlatego warto skontaktowac się z odpowiednimi specjalistami ,którzy mają wieloletnie doświadczenie w tej branży. To jest prosty sposób na rozwój każdej firmy.
Awatar użytkownika
Pinek
Posty:4
Rejestracja:29 wrz 2017, 08:15

29 wrz 2017, 08:24

Jeżeli firma jest duża i ma sporo klientów, to taka infolinia jest potrzebna. Małe firmy mogą sobie poradzić bez infolinii.
Samanta
Użytkownik
Posty:192
Rejestracja:22 wrz 2017, 13:55

03 lis 2017, 23:57

Powinniście się zainteresować tematem outsourcingu usług call center, bo na tym można sporo zyskać i zaoszczędzić spore kwoty. Na stronie tej ekipy https://ccig.pl/ dowiecie się więcej, a w razie potrzeby warto zadzwonić do tych specjalistów.
mateuszm
Użytkownik
Posty:83
Rejestracja:27 sie 2017, 09:47

22 lis 2017, 16:47

A jak jest ze stroną internetową? Teraz ważne jest aby taka strona bardzo dobrze się prezentowała, była niebanalna i nowoczesna. W poszukiwaniu idealnej oferty natrafiłem na tanie strony www https://heronart.pl/tanie-strony-internetowe/ i muszę szczerze przyznać, że to najlepsza oferta od dawien dawna , z którą się spotkałem.
Awatar użytkownika
ferona
Posty:4
Rejestracja:22 cze 2018, 19:32

22 cze 2018, 19:39

Ja niedawno usłyszałam od znajomego o czymś takim jak wirtualna centrala telefoniczna i dosyć zaciekawił mnie ten temat. Wydaje mi się, że dla dużej firmy może to być całkiem niezłe rozwiązanie - mniejsze rachunki i bezpieczeństwo. A Wy jakie macie zdanie na ten temat?
smile
Użytkownik
Posty:25
Rejestracja:31 sie 2017, 12:55

13 lip 2018, 13:11

Nie trzeba od razu decydować się na infolinię, równie dobrym pomysłem (jak nie lepszym) jest SiteCall. Już wyjaśniam, jak działa SiteCall, bo pojęcie może być nieznane :) To narzędzie, które instaluje się na stronie internetowej, i dzięki temu Twoi klienci mogą się z skontaktować z Twoją firmą. Pokrótce wygląda to tak, że potencjalny klient zostawia swoje dane, a konsultant firmy otrzymuje sygnał, że ktoś chce sie skontaktowac. Następnie system automatycznie łączy go z klientem, co daje mu szansę na uzyskanie sprzedaży :)

Więcej o tym, jak działa SiteCall, znajdziecie na tej stronie: http://site-call.pl/o-sitecall/
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny
Strony internetowe Zielona Góra Ubezpieczenia Zielona Góra Forum mechaniczne
DJ na Wesele Zielona Góra Regeneracja koła dwumasowego Skup samochodów śląskie
Skup samochodów Poznań Doradca kredytowy Warszawa Forum Webmasterów - webax.pl