Salon manicure

Masz pomysł na biznes i chcesz poznać opinie forumowiczów? Możesz zrobić to w tym dziale.

Moderator:mkamil

weris
Użytkownik
Posty:44
Rejestracja:28 mar 2017, 18:14

11 cze 2018, 17:42

Chciałabym otworzyć własny salon manicure. Póki co maluję paznokcie w domu, w zasadzie jestem samoukiem. Chciałabym zapisać się na jakieś szkolenie z manicure i dopiero wtedy otworzyć salon. Gdzie najlepiej udać się na takie szkolenie?
Natczkk
Użytkownik
Posty:200
Rejestracja:14 cze 2017, 13:43

04 lip 2018, 19:29

Bardzo dobre kursy organizuje Beauty Lux. Nie wiem jaki konkretnie kurs Cię interesuje, bo możesz zapisać się na jeden taki całościowy z paznokci albo na różne poszczególne, możesz wybrać sobie takie, które Cię zainteresują.
zamber
Użytkownik
Posty:444
Rejestracja:01 sie 2014, 10:10

09 lip 2018, 12:36

Jak już otworzysz swój salon to pamiętaj o nowym prawie o danych osobowych.... Najlepiej od razu zatrudnij sobie firmę, która wytłumaczy Ci jak ma to wszystko funkcjonować. Ja w swoim salonie miałam audyt robiony przez https://przepisy-rodo.pl/
Grvert
Użytkownik
Posty:741
Rejestracja:03 cze 2016, 10:41

19 lip 2018, 14:54

Fajnym rozwiązaniem jest wystawienie automatów ze zdrową żywnością. Dla przykładu zobacz ofertę jaką posiada firma https://ebakalland.pl/pestki-dyni.html Mi najbardziej smakują przekąski jak np. suszone owoce czy pestki dyni. Każdy kojarzy automaty, ze słodkimi napojami gazowanymi, jedzeniem oraz przekąskami. Jednak w związku z coraz większą modą na zdrową żywność musiały się w końcu pojawić podobne automaty z jedzeniem ekologicznym. Myślę, że tego typu urządzenie może umilić czas twoim klientkom podczas oczekiwania na zabieg kosmetyczny lub podczas trwania jednego z nich, kiedy będą mogły sobie pozwolić na zjedzenie czegoś pożywnego.
ODPOWIEDZ

Doradca Finansowy Gdańsk Doradca Finansowy Kraków Biznes Forum
Darmowe ogłoszenia o pracę Kredyty dla pracujących za granicą Portal ogólnoteoretyczny