Bezpieczeństwo w pracy
Moderator:mkamil
Bezpieczeństwo to także bezpieczeństwo informacji można rozumieć jako proces, dzięki któremu różnego rodzaju informacje firmowe nie są narażone na utratę, zmianę czy też upublicznienie. Polega na zabezpieczeniach, zarówno systemów informatycznych, jak i dokumentów i danych w miejscu pracy według obowiązujących standardów. Lepiej jest zainwestować w porządną ochronę niż później ponosić nieprzyjemne konsekwencje. Ja współpracuję w tym zakresie z https://forsafe.pl/polityka-bezpieczenstwa-informacji/.
Według mnie absoulutną podsatwą jest zadbanie o odpowiednie przeszkolenie pracowników. Najlepiej zrobić to razem z firmami, które mają duże doświadczenie w tym teamcie, a jednym z liderów jest tutaj firma Seka - https://www.seka.pl/uslugi/szkolenia-i- ... -zawodowe/ .
Zgadzam się z wami odnośnie środków bezpieczeństwa, które warto zastosować w swojej firmie jednak ja zwróciłbym uwagę na fakt jakim jest odpowiednia obsługa pracowników. Prowadząc swoją firmę korzystam z usług https://www.tmf-group.com/pl-pl/service ... r-payroll/ dzięki temu wszelkie sprawy związane z kadrą przekazałem zewnętrznej firmie, a ja mogę skupić się na dalszym usprawnianiu procesów, w tym także przeprowadzaniu audytów odnośnie bezpieczeństwa w zakładzie. Moim zdaniem jest to świetne rozwiązanie dla każdego, kto prowadzi własną firmę i chce uzyskać czas, a także oszczędności.














