Idealne miejsce na biuro - jakie?
Moderator:mkamil
Jeżeli chodzi o idealne miejsce na biuro, to ja polecam Warszawę lub Wrocław. Moim zdaniem najlepszym sposobem na znalezienie takiego biura jest skorzystanie z porównywarek lokali do wynajęcia. Sam, gdy wynajmowałem biuro w Warszawie, korzystałem ze strony http://www.officemap.pl/search/list/?ci ... rodmiescie . Porównywarka ta jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze, a oferty na niej zamieszczane są szczegółowo opisane i posiadają zdjęcia. Wybór atrakcyjnych lokali jest naprawdę spory w wielu dostępnych lokalizacjach praktycznie na terenie całego kraju.
Odnośnie do korzystania w biurze z intertentu to myślę, że bardzo dobrym rozwiązaniem jest internet satelitarny. Bardzo fajne i dobry zasięg ma, przynajmniej ten, z którego u nas korzystamy. Polecam http://www.kempa-satellite.com/ bardzo dobre ceny i nie narzekamy wraz z pracownikami na siłę sygnału
Ja wychodzę z założenia, że nie ma znaczenia to, gdzie znajduje się biuro. Jeśli postawimy na dobrą reklamę, to klienci też będą. Ja w dużej mierze skupiłam się na stworzeniu strony internetowej oraz jej promocji. Nie ukrywam, że bardzo dużą rolę odegrały zdjęcia wykonane przez http://nfstudio.pl/pl/ . Zajęli się aranżacją, stylizacją i fotografią wnętrza mojego biura. Efekt był jeszcze lepszy, aniżeli się spodziewałam.
Jeżeli chodzi o idealne miejsce na biuro, to sam jestem na etapie zmiany głównej siedziby mojego biura z małej wsi położonej w województwie pomorski do centrum Gdańska. Powodem zmiany głównej siedziby mojej firmy jest głównie to, iż moje stare biuro nie było już w stanie pomieścić zwiększającej się ilości nowych pracowników oraz drugim czynnikiem, który przyczynił się do zmiany lokalu, jest lepsze postrzeganie marki mojego przedsiębiorstwa poprzez zlokalizowanie nowej siedziby w prestiżowym miejscu, jakim jest centrum Gdańska. Warto również wspomnieć, że zmiana siedziby własnej firmy wiąże się także z zaktualizowaniem danych w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, gdyż niespełnienie tego obowiązku grozi karą w postaci upomnienia lub grzywny. Więcej przydatnych informacji na ten temat można znaleźć w poradniku na stronie https://www.biznesowi.pl/zmiana-adresu- ... obowiazki/
Na pewno takie, w którym się dobrze myśli. Ostatnio podpisywałam umowę w lokalu w którym było bardzo duszno, więc moją jedyną myślą było tylko "niech to się jak najszybciej skończy". Nie miałam nawet siły przeanalizować umowy. Nie chcę aby taka sytuacja pojawiła się też u mnie, zastanawiam się nad zamontowaniem klimatyzacji. Na jednej ze stron ( http://chigo.pl/produkty/systemy-wody-l ... onwektory/ ) oglądałam klimakonwentory. Czy ktoś używał czegoś takiego i jest się w stanie wypowiedzieć merytorycznie na ich temat?
Odpowiednio zaaranżowane biuro na pewno nie tylko pomoże Wam w lepszej organizacji pracy, ale również sprzyja przyjemniejszej atmosferze. Warto również zwrócić uwagę na odpowiedni dobór oświetlenia do biura, aby szczególnie zimowymi i jesiennymi wieczorami móc spokojnie pracować i nie męczyć oczu. W tym zakresie śmiało mogę polecić Wam sklep internetowy https://kanluxforhome.pl/produkty/24 gdzie sam kupiłem wszystko czego tak naprawdę potrzebowałem w tym zakresie
Teraz mamy całą masę możliwości. Moim zdaniem jedną z lepszych są biura serwisowane. Ja poszukuję czegoś na terenie Warszawy. Wczoraj przypadkowo natknęłam się na stronkę: https://theoffice.pl/oferta-uslug/biura-serwisowane/ dokładnie przejrzałam ich ofertę i prawdopodobnie zdecyduję się również na współprace. A Wy co myślicie o biurach serwisowanych?
Tu już wam nikt nie doradzi. Wiele zalezy od tego gdzie mieszkanie, jaką prowadzicie firmę, skąd macie klientów, no i ilu pracowników zatrudniacie. Możecie też zainteresować się opcją na biura pod wynajem od firmy http://workingclub.pl. U nich możecie liczyć na elastyczność, dowolną liczbę godzin, dni na wynajem