Własny bisnes

Forum ogólne - poruszamy tematy związane prowadzeniem firmy.
Opiszcie swój biznes i doświadczenia z nim związane.

Moderator:mkamil

Ingend
Użytkownik
Posty:143
Rejestracja:11 sie 2017, 23:47

31 sie 2018, 15:26

też właśnie zastanawiam się nad otwarciem własnej firmy. Chciałbym aby była to firma transportowa, i mam nadzieje, że podpowiecie mi czy tego typu www.frostthermoking.pl/ chłodnie do przewożenia żywności będą dobrym pomysłem aby je zakupić i zagwarantować firmie szybki rozwój?
Krys89
Użytkownik
Posty:668
Rejestracja:02 lut 2016, 14:54

14 wrz 2018, 13:09

Cześć, planuje otworzyć nową siedzibę mojej firmy zajmującej się tworzeniem aplikacji blockchainowych. Siedzibę planuje otworzyć poza granicami naszego kraju, a konkretnie w Singapurze. Niestety nie znam się na przepisach prawnych obowiązujących w Singapurze, przez co trudno jest mi to wszystko samemu ogarnąć. Na szczęście kolega polecił mi, abym zainteresował się usługami oferowanymi przez www.tmf-group.com/pl-pl/services/companies/corporate-secretarial/registered-office-address-and-mail-handling/. Usługa oferowana przez tmf group oferuje pomoc przy rejestracji nowej siedziby dla własnego biznesu, bez konieczności zakładania fizycznej placówki. Co myślicie o takim rozwiązaniu? Warto oszczędzić sobie nerwów i czasu korzystając z tego typu usługi outsourcingowej?
Awatar użytkownika
camino
Posty:4
Rejestracja:15 wrz 2018, 13:16

15 wrz 2018, 13:17

Własny biznes to nie lada wyzwanie.. może i mi się kiedyś uda.
Grvert
Użytkownik
Posty:741
Rejestracja:03 cze 2016, 10:41

19 wrz 2018, 16:20