jakie szkolenia są najlepsze

Szukasz szkoleń? Chcesz pochwalić się kursem który właśnie odbyłeś? Zapraszamy do dyskusji.

Moderator:mkamil

Awatar użytkownika
udals
Użytkownik
Posty:5
Rejestracja:22 wrz 2018, 17:47

24 wrz 2018, 12:59

Nie mam wiedzy i doświadczenia w tym temacie. Niestety nie będę w stanie pomóc.
zajęcie się czymkolwiek jest jednym z najlepszych odkrytych dotąd lekarstw na chore nerwy.
AdminBIF24
Posty:81
Rejestracja:04 paź 2018, 22:42
Lokalizacja:Polska

20 paź 2018, 03:33

Zarządzanie, finanse i marketing ;)
Awatar użytkownika
lenart
Posty:4
Rejestracja:19 paź 2018, 23:37

20 paź 2018, 14:46

Bardzo lubię chodzić na szkolenia - nie dość, że zawsze można nauczyć się czegoś nowego to jeszcze atmosfera jest przednia.
Awatar użytkownika
hanhan
Posty:10
Rejestracja:29 paź 2018, 15:35

29 paź 2018, 15:45

To zależy z jakiej branży chcesz się podszkolić.
Awatar użytkownika
zawackazofia
Posty:9
Rejestracja:23 paź 2018, 11:55

30 paź 2018, 14:52

Wszystko zależy od tego w czym się chcesz podszkolić, co lubisz poznawać i ile masz czasu na szkolenie.

Wiele ciekawych miałam okazję poznać swego czasu webinarów i jest to też dla mnie wygodne, bo nie muszę wychodzić z domu czy jechać na drugi koniec Polski. Tak samo wiąże się ze szkoleniami, które dotyczą głównie poznawania branży on-line - są platformy e-learningowe, warte polecenia tylko musisz określić co lubisz ;-)
Awatar użytkownika
mietova
Posty:1
Rejestracja:31 paź 2018, 15:23

31 paź 2018, 15:26

Najlepsze szkolenia prowadzi wykwalifikowana kadra :) Jeżeli poziom prowadzącego jest odpowiedni, cały kurs "podąża" za nim. Często bywam na szkoleniach i właśnie taki wniosek z nich wyciągnęłam :p
zamber
Użytkownik
Posty:444
Rejestracja:01 sie 2014, 10:10

04 lis 2018, 00:40

Każde! Powinniśmy uzupełniać nasza wiedzę, rozszerzać kompetencje i spowodować, żeby nasze CV się w mig zapełniało! I żeby potem je pięknie wyszlifować w szybkieCV :)
Franek
Użytkownik
Posty:39
Rejestracja:14 lis 2017, 09:04