brak należytej reklamy
Moderator:mkamil
Reklama jest podstawą w biznesie. Prowadząc knajpkę nawet w podwórzu jakiejś ulicy jesteśmy w stanie odnieść szybki sukces. Przede wszystkim dobra strona internetowa odpowiednio wypozycjonowana. Poza tym fajnie mieś jakiś sprzedaż z dowozem. Niektóre produkty można by było wówczas zamawiać przez telefon. Ważna jest też reklama tradycyjna. Moim zdaniem praktyczne i bardzo skuteczne są tak zwane potykacze. Jak dla mnie to idealne rozwiązanie jakby dedykowane do restauracji. Mam na myśli coś takiego, dla jasności: http://dc-graphics.pl/Nie wiem czy inne formy są równie skuteczne, ale pewnie tak - tylko ja się na tym nie znam. Kiedyś zwracałem uwagę na reklamy TV, ale odkąd pozbyłem się tego wynalazku - jestem jakby odcięty od tej formy przekazu. Jedyne na co zwracam uwagę to te potykacze, często nawet z czystej ciekawości wchodzę do środka.
Zgadzam się z kwestą, że dobrze pozycjonowana strona internetowa jest jedną z najważniejszych i najbardziej skutecznych form reklamy. Można to robić samemu lub zlecić jakiejś firmie, która się tym zajmuje np https://adwave.eu. Następnie takie potykacze też są dobre, ale tylko dla niektórych form biznesu. Są one świetne dla gastronomi, a szczególnie przydrożnych barów i restauracji. trzeba umiejętnie dobierać formę reklamy do charakteru biznesu, bo jak nie to tylko straci się pieniądze.
Reklama to jedna z ważniejszych kwestii jeśli chodzi o dobre prosperowanie firmy. Jest to bardzo ważne, ponieważ bez niej ludzie zwyczajnie nie będą mieli pojęcia o istnieniu firmy. Dlatego w tym wypadku trzeba trochę zainwestować, żeby zapewnić sobie reklamę na wysokim poziomie. Polecam wykonanie projektu reklamy na folię, a następnie oklejenie nią samochodu: http://dc-graphics.pl/. W ten sposób wszyscy ludzie na mieście widząc tak wykonany samochód zwrócą na niego uwagę. Ważne żeby projekt przykuwał uwagę i rzucał się w oczy.
Reklama jest rozna - wazne, aby docierala do potencjalnych klientow. Jezeli posiadacie firme, ktora wystawia swoja oferte na przeroznych targach biznesowych - to firma Berkano Expo wykonuje wlasnie takowe stoiska. Zarowno targowe, ale i rowniez galeryjne. Spojrzcie: http://berkano.pl/ - czy to nie wyglada profesjonalnie? Na pewno bedzie to dobra reklama dla firmy.
Moim zdaniem warto zainwestować w pozycjonowanie. Pozycjonowanie to działania zmierzające do osiągnięcia jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwania wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych. Pozycjonowanie strony internetowej sprawia, że Twoja strona pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania Google, dzięki temu na Twoją witrynę trafiają potencjalni klienci. Statystyki pokazują, że większość internautów przegląda tylko pierwsza dziesiątkę wyników, często kończąc nawet na stronie pojawiającej się jako pierwsza. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://adwave.eu
Brak albo niewłaściwa dla danego typu działalności - niestety, aby rozszerzyć świadomość o istnieniu naszej firmy, działania reklamowe są tutaj niezbędne. Nie da się w prostszy sposób dotrzeć do masowej grupy odbiorców, którzy skorzystają z naszych towarów czy usług. I do tego trzeba mieć specjalistów, żeby zajmowali się wszystkimi zadaniami marketingowymi, bo działanie na własną rękę, bez znajomości miejsc, gdzie drukuje się formularze reklamowe albo jakie są wymogi wyszukiwarek internetowych, może bardziej zaszkodzić niż pomóc i wtedy przywrócenie pozycji firmy na normalny poziom jest bardzo trudne, czasem wręcz niemożliwe.
Jak nie posmarujesz nie pojedziesz. Podobno kiedyś to było popularne powiedzenie. Każdy oczywiście interpretuje je inaczej, ale dla mnie, osoby zajmującej się sprzedażą przez Internet oznacza to konieczność współpracy z firmą zajmującą się e-marketingiem. Przede wszystkim trzeba mieć odpowiednio przygotowaną stronę internetową, która będzie łatwo dostępna dla klientów. Musi być widoczna w przeglądarkach i żyć w mediach społecznościowych. Taką reklamę zapewnia mi agencja e-marketingowa New Project z Łodzi newproject.biz.pl .
Ostatnio natknęłam się na sytuację, gdzie nie mogłam w sieci znaleźć informacji na temat mojego zaufanego gabinetu stomatologicznego. Nie sądziłam, że w dzisiejszych czasach można być niewidocznym w sieci, ale okazało się, że owszem. Brak strony internetowej z danymi kontaktowymi tutaj aż wręcz raził w oczy. Dopiero udało mi się znaleźć aktualne dane na portalu typu Znany Lekarz albo podobnym. Zadbajcie o to, by mieć postawioną stronę internetową, ewentualnie jakieś fanpage - cokolwiek, byle były dane kontaktowe. A jak zlecacie prowadzenie działań marketingowych, to polecam co jakiś czas szukać naszego sklepu jak zwykły użytkownik, przez przeglądarkę, żeby sprawdzić, jak się wyświetlacie.
- pomaranczovy
- Posty:12
- Rejestracja:08 lut 2019, 13:38
Moim błędem był właśnie brak reklamy (jedynie w necie się reklamowałem i na małą skalę), dobrego pozycjonowania strony oraz to że już na początku wziąłem kredyt.
- Krzysztof36
- Posty:1
- Rejestracja:03 paź 2019, 22:00
Błąd można popełnić też prowadząc samemu marketing w sieci gdy się na tym nie znamy. Lepiej zlecić to dobrej firmie, np e-partner a samemu zająć się prowadzeniem własnej działalności czyli czymś na czym znamy się najlepiej.