złe podejście do klientów
Moderator:mkamil
-
- Użytkownik
- Posty:22
- Rejestracja:01 cze 2019, 08:06
A masz duże pokłady cierpliwości? Jak nie to średnio to widzę - klienci na prawdę potrafią wykończyć.
- biznes_consulting
- Posty:4
- Rejestracja:09 sie 2019, 11:57
W jakiej branży pracujesz?
Najpierw trzeba określić z jakim klientem masz do czynienia.
Są pewne ogólne zasady postępowania z klientem, ale do każdego trzeba podejść indywidualnie.
Na pewno Twoją wizytówką powinna być empatia, uśmiech i wysoka kultura osobista. Nie masz być sztywny i arogancki, ale z kulturą na luzie.
Mówi się, że klient nie kupuje Twojego produktu, tylko Ciebie. Musisz wzbudzić zaufanie i trochę upodobnić się do klienta. Jeśli Twój klient jest na luzie, mówi "do dupy", "a chu... z tym" i ogólnie jest uśmiechnięty, to nie możesz być taki Ą, Ę do bólu. Trzeba się dostosować do klienta żeby poczuł, że nadajecie na tych samych falach.
Najpierw trzeba określić z jakim klientem masz do czynienia.
Są pewne ogólne zasady postępowania z klientem, ale do każdego trzeba podejść indywidualnie.
Na pewno Twoją wizytówką powinna być empatia, uśmiech i wysoka kultura osobista. Nie masz być sztywny i arogancki, ale z kulturą na luzie.
Mówi się, że klient nie kupuje Twojego produktu, tylko Ciebie. Musisz wzbudzić zaufanie i trochę upodobnić się do klienta. Jeśli Twój klient jest na luzie, mówi "do dupy", "a chu... z tym" i ogólnie jest uśmiechnięty, to nie możesz być taki Ą, Ę do bólu. Trzeba się dostosować do klienta żeby poczuł, że nadajecie na tych samych falach.